مدیر روابط عمومی تماشاخانه هامون گفت: «روبینسون و کروزو» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و بازی عامر عظیمی و مجتبی علیپور برای دومین‌ بار در تماشاخانه هامون به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ندای گیلان،سید فرزام حسینی از اجرای نمایش «روبینسون و کروزو» در رشت خبر داد و اظهار کرد: «روبینسون و کروزو» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی، تهیه ‌کنندگی عامر عظیمی و بازی عامر عظیمی و مجتبی علیپور برای دومین‌ بار در تماشاخانه هامون به روی صحنه خواهد رفت.

مدیر روابط عمومی تماشاخانه هامون با بیان اینکه نمایش مذکور ساعت 20 روزهای 4 و 5 شهریور، ساعت 18:30 روز 6 شهریور و ساعت 20:30 روز 7 شهریور به روی صحنه می رود، افزود: نمایشنامه این کار را نینا دینترونا و جیاکومو راویچیو براساس رمان شاخص «روبینسون کروزو»، اثری از دانیل دفو نوشته‌اند.

وی تصریح کرد: نمایش «روبینسون و کروزو» روایتگر دو خلبان، دو سرباز و دو دشمن است. جنگی بی‌رحم آنها را رو در روی هم قرار داده و اکنون هر دو، پس از سقوط هواپیماهایشان از روی اجبار به جزیره کوچکی پناه آورده‌اند و حال و روزشان بی‌ شباهت به «روبینسون کروزو» نیست اما به هیچ ‌وجه نمی‌خواهند مانند جد مشهورشان 28 سال از وطن دور بمانند.

حسینی با بیان اینکه علاقه‌مندان جهت تهیه اینترنتی بلیت این نمایش از همین لحظه می‌توانند به سایت www.haftsaz.com مراجعه کنند، گفت: تماشاخانه هامون واقع در رشت، خیابان سعدی، خیابان شهید فرقان ‌بین، جنب ساختمان هلال ‌احمر استان گیلان، کوچه نوروزی است.

وی با بیان اینکه علیرضا کوشک جلالی مترجم، طراح صحنه و لباس و دراماتورژ کار نیز است، خاطرنشان کرد: عامر عظیمی و اتابک نجفی، دستیاران کارگردان، یاسمن سیدی، منشی صحنه، اشکان بخشنده، جانشین تهیه، سوگند رمضانی و مهروز میرجعفری، مدیران صحنه، مهران گلچین و هانیه قیطازی، عکاس، اشکان بخشنده و هومان تحریری، اجرای دکور و محمدرضا اسپنانی، مشاور زبان گرجی از دیگر عوامل هستند.