همه می بایست با کمال دقت و صحت و رعایت اصل بی طرفی که مهمترین رویکرد دولت تدبیر و امید در انتخابات است ، به انجام وظایف محوله طبق ضوابط و مقررات بپردازیم

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رودبار، نشست انتخاباتی  شهرستان رودبار  با حضور فرماندار رودبار ، معاونین ، بخشدار مرکزی و عوامل ستاد انتخابات برگزار شد.

سید محمد احمدی فرماندار رودبار با تقدیر مجدد از فعالیت ها و تلاش های دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان گفت: با ملاک قراردادن قانون در تمام ابعاد و همچنین حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای شاهد برگزاری انتخابات قانونمند و سالم در 7 اسفند سال 94 بودیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان حساسیت دور دوم را بیشتر از دور نخست دانست و افزود : به یاری خداوند متعال  با همفکری و هماهنگی مجموعه ستاد انتخابات باید سعی کنیم مرحله دوم را نیز به خوبی برگزار کنیم و همه می بایست با کمال دقت و صحت و رعایت اصل بی طرفی که مهمترین رویکرد دولت تدبیر و امید در انتخابات است ، به انجام وظایف محوله طبق ضوابط و مقررات بپردازیم .

وی با اشاره به انجام تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخابات دهم اردیبهشت خاطر نشان ساخت : همه شرایط آماده و مشکل خاصی وجود ندارد .

احمدی از برگزاری جلسات مجزا با هیأت‌های اجرای و نظارت، کاربران، اعضای شعب، نمایندگان فرماندار خبر داد و گفت: بر این اساس همه امور مرتبط به این عوامل  منتقل خواهد شد تا شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم.

به گزارش ندای گیلان،در انتها هر یک از حاضرین به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و همگی آمادگی کامل خود را برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات اعلام نمودند .