مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا به عنوان نخستین مرکز دولتی ویژه حمایت از استارت‌آپ‌های حوزه فاوا راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب و کارهای نوپای فاوا (استارت‌آپ) امروز با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد.

این مرکز با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران در زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تأسیس شده و پس از چند ماه فعالیت آزمایشی امروز فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.

مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب و کارهای نوپای فاوا قرار است به استارت‌آپ‌ها خدماتی را در جهت رسیدن به موفقیت ارائه کند. از آنجا که استارت‌آپ‌ها از زمان راه‌اندازی تا رشد و در نهایت رسیدن به بلوغ به منابع و زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای طی کردن چرخه عمر خود نیاز دارند این مرکز قرار است به آنها در این مسیر کمک کند.

بهبود عملکرد کسب و کارهای نو، همیاری در چرخه توسعه کسب و کارها و تسهیل‌گری در جذب منابع و نیروی انسانی و ارزیابی از جمله خدماتی است که این مرکز به استارت‌آپ‌های حوزه فاوا ارائه می‌کند.

دارندگان کسب و کارهای نوپا در حوزه فاوا می‌توانند از ابتدا با ورود خود به و هم‌تیمی‌هایشان به این مرکز چرخه عمر کسب و کار نوپای خود را زیر نظر خدمات مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری طبق اصول طی کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند درخواست‌های خود را به آدرس ictstartups.ir ارائه کنند.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/LW79JA