به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس، اداره فرهنگی تربیتی مدرسه تحصیلات تکمیلی جامعه المصطفی(ص) مشهد مقدس، سلسله کارگاههای شادکامی توحیدی را برنامهریزی نموده است که دومین آن با عنوان رضایت زناشویی ویژه طلاب و همسران مقاطع ارشد و دکتری توسط حجتالاسلام عباس پسندیده برگزار شد. در این کارگاه که در روزهای پنج شنبه […]

به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس، اداره فرهنگی تربیتی مدرسه تحصیلات تکمیلی جامعه المصطفی(ص) مشهد مقدس، سلسله کارگاههای شادکامی توحیدی را برنامهریزی نموده است که دومین آن با عنوان رضایت زناشویی ویژه طلاب و همسران مقاطع ارشد و دکتری توسط حجتالاسلام عباس پسندیده برگزار شد.
در این کارگاه که در روزهای پنج شنبه و جمعه (19 و 20 فروردین 1395) برگزار شد، سخنران نخست به تعریف رضامندی پرداخت و سپس عوامل رضایت خانودگی را تشریح کرد. وی از انتخاب خوب و زندگی خوب به عنوان عوامل کلیدی رضایت خانوادگی نام برد.بر پایه این گزارش،خوب انتخاب کردن عبارت است از داشتن معیارهای خوب و مدل تصمیم گیری خوب. همچنین زندگی خوب خانوادگی که به ابعاد مختلف تعامل همسران با یکدیگر اختصاص دارد، شامل امور مختلفی میشود که عبارتند از: 1) خوش خلقی در تعامل با چندین مؤلفه، 2) احسان به همسر، 3) درک احسان همسر و قدردانی از خوبیهای او، 4) خودداری از آزردن همسر، 5) گذشت از خطاهای همسر، 6) نفوذناپذیری در برابر دخالتهای دیگران، و 7) انعطاف در برابر شوهر.
به گزارش فارس، کارگاه نخست با موضوع رضایت از زندگی در اسفندماه 1394 برگزار شد.انتهای پیام/