مازیار ربیعی فرد که به تازگی از هدایت تیم فوتبال داماش گیلان کناره گیری کرده است از دلایل استعفای خود گفت.

مازیار ربیعی فرد، سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان  پس از تساوی یک بر یک داماش برابر فجرسپاسی شیراز گفت: برخلاف نیمه اول، در نیمه دوم موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آن استفاده کنیم و شاید این از شانس بد من باشد، چون بچه‌ها زحمت خود را کشیدند.

وی  افزود: بچه‌های تیم من واقعا با شرف هستند که با ۵ تا ۱۵ درصد دریافتی این طور زحمت می‌کشند. من در ۲ هفته اخیر و در غیاب مدیریت به هر شکل در کنار تیم بودم.

سرمربی داماش گیلان گفت: من در اینجا از مدیریت باشگاه و تماشاگر واقعی داماش تشکر می‌کنم و استعفا خود و قطع همکاری با داماش را اعلام می‌کنم.

ربیعی فرد با بیان اینکه برای داماش و سرمربی آینده تیم آرزوی سلامتی و توفیق دارم ، افزود: ۵ بازی باقی مانده است و این تیم قطعا در لیگ دسته اول  خواهد ماند، اما شاید مشکل تیم من باشم که توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شود و با رفتنم این مشکل حل شود.

وی گفت: داماش تیم بزرگی است و از طرفداران واقعی داماش ممنون هستم که تحملم کردند.

سرمربی داماش در ادامه در پاسخ به این سوال که در آستانه شهرآورد هفته آینده رشت این تصمیم غیرمنتظره است ، افزود: تصمیم من فنی نیست و از تیم به خاطر ایجاد موقعیت هایش راضی هستم، اما متاسفانه برخی‌ها معنای محبت را متوجه نمی‌شوند و از این بابت من فکر می‌کنم که اگر از تیم بروم راحت‌تر هستم. شاید با رفتن من مشکلات تیم حل شود.

ربیعی فرد تصریح کرد: این تصمیم خودم است و در ادامه هم به عنوان یک طرفدار هر کمکی که از دستم بر بیاید برای داماش انجام خواهم داد.