درحالی که مازیار ربیعی قطع همکاری خود را با داماش گیلان اعلام کرده بود حالا خبر رسیده است مهدی پاشازاده که تنها چند هفته از حضورش در سپیدرود می گذرد، با شاهین بوشهر قرارداد امضا کرده است.اتفاق هایی که نشان می دهد در آستانه دربی حال فوتبال رشت خوب نیست!

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه پس از جدایی غیرمنتظره مهدی پاشازاده سرمربی این تیم  اظهار داشت: سپیدرود رشت در آستانه دربی دیگر در لیگ دسته اول قرار دارد و با سرمربی جدید برابر داماش قرار می گیرد.

رادنی دیدار افزود: قرار است امروز تکلیف سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت مشخص شود تا قبل از برگزاری دیدار تیم های سپیدرود رشت و داماش گیلانیان در لیگ دسته اول، سپیدرودی ها چند جلسه تمرین را با سرمربی جدید خود برگزار کنند.

وی در خصوص سرمربی جدید سپیدرود رشت بیان کرد: مدیران باشگاه در حال بررسی گزینه موردنظر هستند تا پس از به توافق رسیدن و نهایی شدن کار ، سرمربی جدید سپیدرود مشخص و در این پنج بازی باقی مانده هدایت تیم را برعهده بگیرد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال سپیدود رشت در هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، باید شنبه شب هفته آینده ۲۸ تیر ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی تیم فوتبال داماش گیلانیان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم که هر دو تیم پرطرفدار و رشتی سپیدرود و داماش گیلانیان در این دربی بازی زیبایی را از خود به نمایش بگذارند تا تمامی فوتبال دوستان و طرفداران این دو تیم از تماشای تلویزیونی این بازی لذت ببرند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت همچنین به جدایی غیرمنتظره پاشازاده نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این مربی بدون هیچگونه هماهنگی با مدیران باشگاه و با توجه به اینکه با سپیدرود قرارداد داشت، با تیم شهرداری بوشهر نیز قرارداد امضاء کرد.

دیدار تصریح کرد: این کار پاشازاده وهمچنین باشگاه شهرداری بوشهر غیرقانونی است که در این رابطه مسئولان باشگاه سپیدرود رشت از این مربی و همچنین باشگاه شهرداری بوشهر شکایت کردند چون از طرفی پاشازاده با سپیدرود به تازگی قرارداد بسته و پیش قسط نیز دریافت کرده بود و باشگاه شاهین شهرداری بوشهر نیز با یک مربی که با تیمی قرارداد داشته وارد مذارکره شد که هر دو کار غیرقانونی و غیراخلاقی است.

ایرنا گزارش داده است مهدی پاشازاده شنبه هفته گذشته به عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت جایگزین نادر دست نشان شد که این مربی در دو دیدار هدایت سپیدرود را برعهده داشت که برابر ملوان به نتیجه تساوی و مقابل گل ریحان البرز متحمل شکست شد.

گفتنی است مازیار ربیعی فرد نیز چند روز پیش از تیم داماش گیلانیان جدا شده بود.