سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری و اعتراف فردی که با جعل عنوان و با لباس یکی از ارگان‌های دولتی قصد اخاذی از مردم را داشت، خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،فرمانده انتظامی رشت از دستگیری و اعتراف فردی که با جعل عنوان و با لباس یکی از ارگان‌های دولتی قصد اخاذی از مردم را داشت، خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی در پوشش مامور قلابی در سطح شهرستان رشت، قصد اخاذی از مردم را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات میدانی، سرانجام ماموران کلانتری ۲۲ در یک عملیات غافلگیرانه قبل از هرگونه اقدام مجرمانه این فرد را شناسایی و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس اعتراف کرد که با جعل عنوان و لباس یکی از ارگان‌های دولتی قصد اخاذی از مردم را داشت، افزود: متهم ۲۶ ساله پس از تشکیل پرونده قضایی در راستای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و سپس روانه زندان شد.

این مقام انتظامی در پایان از همکاری مردم با پلیس قدردانی کرد و از آن‌ها خواست در صورت مراجعه افراد به آنان و معرفی خود به عنوان ماموران ارگان‌های دولتی قبل از هرگونه پاسخگویی نسبت به رویت کارت شناسایی و اطمینان از صحت ادعای افراد اطمینان حاصل کنند.