موسوی گفت:ابلاغ دستورالعمل توسط استاندار در بکارگیری جوانان و بانوان در دستگاههای اجرایی مهمترین دستور العمل ابلاغی از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید است

به گزارش ندای گیلان،سید فرشاد موسوی  ضمن تشکر از دکتر سالاری بابت ابلاغ دستورالعمل بکارگیری جوانان و بانوان در دستگاههای اجرایی اظهار داشت:بی شک این دستور العمل نقطه عطفی در عرصه مدیریتی گیلان خواهد بود و شاید بتوان آنرا مهمترین دستور العمل ابلاغی از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در استان نامید.
دبیر ستاد جوانان دکتر روحانی در گیلان تصریح کرد: در صورت اجرایی شدن صحیح این دستور العمل ، جوانان حامی و همراه دولت تدبیر و امید می توانند به آینده امیدوار باشند.
این فعال سیاس ی عنوان کرد:دکتر سالاری با ابلاغ این بخشنامه علاوه بر دمیدن روح امید به جامعه جوان بانوان و نخبگان استان از خمودگی و رکود بیشتر دستگاههای اجرایی استان جلوگیری کرد.
موسوی در ادامه افزود:تفاوت این بخشنامه با دستورات گذشته در آنجاست که روش عملیاتی آن به شکل دقیقی ابلاغ شده و سراسر متن بخشنامه نشان از عظم راسخ جوان ترین استاندار دولت «تدبیر و امید» برای اجرایی کردن یکی از وعده های مهم رئیس جمهور و پاسخ به مطالبات خیل عظیم جوانان و بانوان دارد.
وی اظهار امیدواری کرد: این بستر به فرصتی مناسب برای استفاده از پتانسیل جوانان شایسته حامی دولت از همه گرایشات و البته نخبگان باشد.
دبیر ستاد جوانان دکتر روحانی در گیلان در پایان گفت:از همه‌ی مدیران و فعالین سیاسی کهنه کار استان میخواهیم که این بار به همراهی عالی ترین مقام اجرایی استان شتافته و بدهی چندین ساله خود به جوانان استان را پرداخت نمایند تا شاهد خلاقیت نو آوری و تلاش بی شائبه در عرصه مدیریتی استان باشیم.

اعتدال شمال