به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس، برنامه این هفته سینما معیار با موضوع ارکان سینمای انقلاب اسلامی باحضور کارشناسان محمدرضا وحیدزاده، عبدالحمید قدیریان، محسن مؤمنیشریف، رئیس حوزه هنری تهران، سیدرضا میرکریمی، دبیر جشنواره جهانی فجر و با اجرای سید امیر جاوید برگزار شد. در ابتدای برنامه وحیدزاده درباره نقش سینماگر در شکلدهی سینمای […]

به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس، برنامه این هفته سینما معیار با موضوع ارکان سینمای انقلاب اسلامی باحضور کارشناسان محمدرضا وحیدزاده، عبدالحمید قدیریان، محسن مؤمنیشریف، رئیس حوزه هنری تهران، سیدرضا میرکریمی، دبیر جشنواره جهانی فجر و با اجرای سید امیر جاوید برگزار شد.
در ابتدای برنامه وحیدزاده درباره نقش سینماگر در شکلدهی سینمای انقلابی صحبت کرد و گفت: اصل برای من محصول نهایی یعنی خود سینماست و بقیه موضوعات را در نسبت با همین باید سنجید. برای محصول نهایی، عوامل و نقشهای متعددی حضور دارند، از مؤلف یا فیلمساز و هنرمند تا عوامل سیاستگذار و حتی مخاطبین و رسانهها و حوزههای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی. در این بین طبیعی است که بیشترین نقش را هنرمند دارد و تجلی نهایی خیلی از اینها در وجود هنرمند است که به شکل نهایی جمع میشود و به صورت اثر هنری صادر میشود و پیش چشم مخاطب میآید.