دین محمدی با اشاره به اینکه در بازی‌ها به داوری اعتراض نمی‌کنم بیان کرد: به جهت حساسیت بازی باید از داورهای لیگ برتری برای این بازی‌ها استفاده شود

به گزارش ندای گیلان،سیروس دین محمدی در کنفرانس خبری پس از دیدار دو تیم سپیدرود رشت و راه آهن تهران که عصر امروز در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد در مورد این بازی اظهار داشت: بازیکنان راه آهن در این بازی حساس توانستند به‌خوبی در زمین ظاهر شوند.

سرمربی تیم راه آهن با بیان اینکه در نیمه نخست بازی هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند گفت: در ابتدای نیمه اول، سپیدرود توانست بازی را در اختیار بگیرد اما بازیکنان راه آهن در ادامه بازی توانستند موقعیت‌هایی را ایجاد کنند.

دین محمدی با اشاره به اینکه  در بازی‌ها به داوری اعتراض نمی‌کنم بیان کرد: به جهت حساسیت بازی باید از داورهای لیگ برتری برای این بازی‌ها استفاده شود تا کیفیت بازی افزایش یابد.

سرمربی تیم راه آهن تهران با بیان اینکه هواداران انبوه باعث می‌شوند تا داور بازی تحت تاثیر قرار بگیرد افزود: داور در نیمه  اول بازی 2 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما  راس 2 دقیقه سوت  پایان را نزد که این باعث شد تا تیم ما  یک گل دریافت کند.

دین محمدی با اشاره به اینکه رقابت در صدر جدول لیگ دسته اول بسیار حساس است گفت: جذابیت بازی‌های لیگ به اختلاف امتیازات بسیار کم است که به همین جهت باید از داوران با تجربه استفاده شود.

سرمربی تیم راه آهن با بیان اینکه مربیگری در تیم راه آهن بسیار سخت است توضیح داد: همیشه در شرایط سخت خود را امتحان کرده‌ام و به همین جهت تیم راه آهن را برای سرمربیگری در لیگ یک انتخاب کردم.تسنیم