نکته امیدوارکننده این دیدار، بازی خوب و پرهیجان دو تیم بود که با فکر به بازی هجومی و پیروز شدن در این بازی بارها دروازه های یکدیگر را با خطر روبه رو ساختند و تا مرز فروپاشی دروازه ها پیش رفتند

به گزارش ندا گیلان؛دو تیم ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت حساس ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ دسته اول را برگزار کردند، حساسیت هواداران دو تیم نسبت به این بازی (موسوم به ال گیلانو) و حضور دو تیم در کورس رسیدن به لیگ برتر باعث شده بود این بازی، مهمترین دیدار این هفته لقب بگیرد.

ملوانی هاکه دیدار رفت را به سود خود به پایان رسانده بودند، توانستند اولین گل بازی را به ثمر برسانند، آنها در دقیقه ۳۶ گل اول بازی را به ثمر رساندند و نیمه اول را به عنوان تیم پیروز به رختکن رفتند اما در نیمه دوم این رشتی ها بودند که موفق شدند در دقیقه ۵۴ و با گل میلاد قربان زاده بازی را به تساوی بکشانند، دو تیم پس از این گل تلاش بسیاری برای پیروزی در این دیدار داشتند اما در نهایت موفق نشدند گل دیگری وارد دروازه حریف کنند تا در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

نکته امیدوارکننده این دیدار، بازی خوب و پرهیجان دو تیم بود که با فکر به بازی هجومی و پیروز شدن در این بازی بارها دروازه های یکدیگر را با خطر روبه رو ساختند و تا مرز فروپاشی دروازه ها پیش رفتند اما در نهایت موفق نشدند بیش از ۲ بار هواداران را به شادی وادارند. هر دو تیم سعی داشتند تا بازی درگیرانه را به نمایش بگذارند و علیرغم حساسیت بالا، به دنبال به ثمر رساندن گل های بیشتر بودند.

اکنون ملوانی ها با این تساوی ۴۰ امتیازی شدند و توانستند در صدر جدول رده بندی باقی بمانند، در طرف دیگر سپیدرودی ها نیز با یک بازی کمتر و ۳۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

حال و هوای ورزشگاه عضدی قبل از ال گیلانو

در حالی که تا دقایقی دیگر دیدار حساس تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی آغاز می شود، ورزشگاه شهید عضدی رشت، لبریز از هواداران دو تیم شده است

از ساعت ۱۴ امروز هفته بیست و یکم رقابت های دسته اول آغاز می شود و یکی از بازی های حساس این هفته در شهر رشت و بین تیم های سپیدرود و ملوان برگزار خواهد شد.

* حدود یک ساعت پیش از آغاز بازی ظرفیت ورزشگاه تکمیل و درب های ورودی بسته شد.

* دوربین ها و خبرنگاران پس از حدود نیم ساعت، توانستند به داخل ورزشگاه راه پیدا کنند.

* محمد آبشک که در بازی امروز در ترکیب ملوانی ها به میدان می رود، یکی از سوژه های اصلی هواداران حاضر در ورزشگاه است.

* سپیدرودی ها در حالی که یک بازی کمتر از ملوانان به میدان رفته اند، با ۴ امتیاز کمتر در رده دوم جدول قرار دارند و به همین دلیل دیدار امروز برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

* تیم میزبان، یعنی سپیدرود رشت امروز با ترکیب سید محمد حسینی، سیدهادی موسوی، میثم تهیدست، علی مصلح، محمدرضا الملسخاله، حسین کعبی، محمد رستمی، میلاد قربانزاده، مصطفی حق شناس، میثم فردوسی و احسان عبدی به میدان می رود.

* تیم مهمان، یعنی ملوان بندرانزلی نیز با ترکیب ایمان صادقی، مهیار زحمتکش، حامد نورمحمدی، صایب محبی، صادق صادقی، سعید یوسف زاده، محمد ابشک، شاهین ثاقبی، یاسر وکیلی، حسین شنانی و پوریا غلامی در بازی حاضر می شود.