امیدوارم دولت تدبیر و امید چاره اندیشی درستی در حوزه اشتغال و رفع معضل بیکاری از سیمای کشور انجام دهد.

نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه اولویت نمایندگان گیلان حل معضل بیکاری و رونق بخشی به اشتغال است، گفت: امیدوارم دولت چاره اندیشی درستی در حوزه اشتغال و رفع معضل بیکاری از سیمای کشور انجام دهد

ولی داداشی در گفتگو یی با بیان اینکه گیلان در فهرست استان هایی قرار دارد که نرخ بیکاری در آن قابل توجه است، اظهار کرد: اولویت نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی حل معضل بیکاری و رونق بخشی به اشتغال است.

وی با تاکید براینکه بزرگترین معضل جامعه ما بیکاری است، اضافه کرد: باید بستر را برای استغالزایی جوانان فراهم کنیم و این امر تنها در شعار محقق نخواهد شد وباید جهادی در این راستا گام برداریم.

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به اینکه اولویت بندی مشکلات و برنامه ها را در دستور کار قرار داده ایم، ابراز کرد: به تناسب اهمیت پیگیر این معضلات و مشکلات خواهیم بود.

عضو کمیسیون اصل ۹۰مجلس با بیان اینکه شورای اشتغال در بدنه دولت تدبیر و امید تشکیل شده است، تصریح کرد: امیدوارم دولت تدبیر و امید چاره اندیشی درستی در حوزه اشتغال و رفع معضل بیکاری از سیمای کشور انجام دهد.

داداشی  با بیان اینکه یکی از اصول مهم در بحث اشتغالزایی احیای کارخانجات و مراکز صنعتی تعطیل و در آستانه تعطیلی است، خاطرنشان کرد: باید حمایت از صنایع کوچک و متوسط را در دستور کار قرار داد زیرا مقام معظم رهبری تاکید بسزایی برروی این موضوع دارند.کاسپین