رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: همواره سعی کردم جز کمک دخالتی در امورات ملوان نداشته باشم؛ ملوان برای همه چه ورزشکار و چه دوست داران ورزشی مقدس و با ارزش است.

به گزارش ندای گیلان،رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی ضمن تبریک برد شیرین ملوان در بازی امروز مقابل فجرسپاسی و آرزوی موفقیت برای این تیم، در خصوص برخی مباحث مطرح شده در صفحات مجازی در این جلسه گفت : متاسفانه در روز های گذشته در صفحات مجازی مواردی عنوان شد و باعث ناراحتی هواداران و دوستداران ملوان شد. برخی نقل قول هایی از بنده صورت گرفت که ضمن تقدیر و تشکر از همه هواداران ، مالکین و حامیان مالی و معنوی به واسطه حس خوبی که به ملوان بزرگ دارند، اعلام می دارم مطالب ارائه شده به هیچ وجه از سوی بنده نبوده و همواره سعی کردم جز کمک دخالتی در امورات ملوان نداشته باشم.
وی ادامه داد : ملوان برای همه چه ورزشکار و چه دوست داران ورزشی مقدس و با ارزش است و افراد و گروه های مالی و حمایت کننده آن هم دارای احترام ویژه نزد مردم و مسئولین هستند، ولی هر چه جای خود ارزشمند است و نباید مسائل را با هم قاطی کرد. یک حامی دلسوز تحت هر شرایطی به عشق مردم و ملوان به تیم کمک خواهد کرد و اگر هم اختلاف نظری در بخش‌های اداری وجود دارد در جای خود بررسی و همگان از جمله بنده و سایر اعضای شورای شهر وظیفه داریم در چارچوب قانون به ایشان کمک کنیم. لذا از شهردار محترم می خواهم در اسرع وقت نسبت به حل این مشکل اقدام تا این حامی با خیال راحت به حمایت خویش بپردازد. ان شالله حامیان دیگری هم در شهر به سمت و سوی حمایت از ملوان سوق داده شوند.