جابجایی شهروندان در محدوده طرح ترافیک به صورت رایگان

  پرینت
شناسه خبر : 21952 | تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ |

شهردار کلانشهر رشت گفت: رونق اقتصادی بازار و اشتغالزایی هدف توسعه شهری در مرکز کلانشهر رشت است.

ندای گیلان : محمدعلی ثابت قدم در نشست با بازاریان رشت افزود: ساخت پیاده راه و دیگر تغییرات در این کلانشهر همواره تاثیر مثبتی در اهداف توسعه شهری دارد.
وی در خصوص لایروبی بازار رشت اظهار کرد: این عملیات توسط شهرداری منطقه دو انجام می شود ، متولی عملیات لایروبی آب و فاضلاب است اما ما می خواهیم این مشکل هر چه زودتر حل شود.
وی در رابطه با اجرای طرح ترافیک در مرکز کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: در رابطه با افزایش وسایل حمل و نقل عمومی در این بافت تمهیدات لازم اندیشیده شده و به طور موقت ون های رایگان و سپس ماشین های برقی رایگان فعال می شود.
ثابت قدم در خصوص افزایش ظرفیت پارکینگ زیر کوچه و … اظهار کرد: تعداد ظرفیت های پارکینگ موجود در سطح شهر بسیار کم بوده و باید برای این امر ، تعداد بیشتری پارکینگ تامین شود.
شهردار کلانشهر رشت در مورد تغییر ساعت طرح ترافیک تصریح کرد: اگر مدت زمان این طرح کم شود، وسایل حمل و نقل شخصی و ماشین های مسافرکش به داخل بافت می آیند؛ البته در این رابطه نیز تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است.
وی اضافه کرد: زیرساخت پارکینگ و تسطیح آن ، افزایش وسایل حمل و نقل عمومی داخل بافت مرکزی ، تسریع در خرید ماشین های برقی و رایگان بودن آنها در مرحله اجراء و بعد از اجرای پروژه ، کاهش زمان محدوده طرح برای افزایش زمان تردد برای تخلیه بار ، لایروبی محدوده و همچنین نورپردازی شهر در مسیر شمال – جنوب و شرق – غرب به طول ۲۷ کیلومتر بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در دست اقدام است.
طرح ترافیک در مسیرهای سه راه حاجی آباد به شهرداری، صیقلان (خیابان شریعتی) به شهرداری و سه راه معلم به شهرداری رشت از ساعت ۵/ ۶ تا ۲۲ از ۲۷ مهر ماه به اجرا درآمده است.
۱۶ دستگاه مینی بوس، جابجایی شهروندان را در محدوده طرح ترافیک رشت به صورت رایگان تا اولین ایستگاه حمل و نقل عمومی انجام می دهند.
در زمان حاضر، برای کسانی که در کوچه های بن بست شامل ۱۱ کوچه در مناطق تحت پوشش طرح ترافیک ساکن هستند، کارت های تردد ویژه صادر شده و مشخصات خودروی آنها به مرکز کنترل ترافیک داده شده تا این افراد در زمان اجرای طرح، بدون مشکل تردد کنند./پک دانشجو

برچسب ها
نوشته های مشابه
عدم انتقال گیاه سنبل آبی توسط شهروندان به داخل منازل و مغازه های آستارا
آغاز به کار دومین قطار رایگان گردشگری تبریز – جلفا
طرح ترافیک؛ بهانه‌ای تازه برای حمله به شهردار/ آیا باز هم سنگ اندازی ها چرخ پیشرفت رشت را پنچر می کند؟
کاری واجب تر از تسریع در حل مشکلات بازاریان وجود ندارد
صدور کارت تردد موقت برای برخی شهروندان
تجمع تعدادی از بازاریان برای مخالفت با طرح ترافیک
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.