دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان با اشاره به ثبت نام بیش از دو هزار دانشجو برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور، گفت: برای شرکت در راهیان نور تزریق سه دُز واکسن کرونا الزامی است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، سرهنگ پاسدار محمد علی ستیزه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برپایی اردوهای راهیان نور یک گام مؤثر در اشاعه فرهنگ شهادت در کشور است، گفت: استکبار با تهاجم رسانه‌ای سعی دارد تا فرهنگ ایثار و جهاد و از خود گذشتگی را در جامعه کمرنگ کند و به این منظور بهترین راه برای جلوگیری از این کار برپایی اردوهای راهیان نور در کشور است.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان با اشاره به تأکیدات رهبری مبنی بر جهاد تبیین، بیان کرد: هر فرد رسانه‌ای و جوانی باید در پی تحقق این امر باشد و راهیان نور از معدود برنامه‌هایی است که فضای جهاد تبیین را فراهم و چه بسا پیش برده است.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور در ایام کرونا از بستر فضای مجازی دنبال شد، افزود: باید از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی و مقاومت استفاده کنیم.

ستیزه با اشاره به تولید بیش از ۳۶۰ دقیقه کلیپ در خصوص راهیان نور توسط دانش آموزان، تصریح کرد: رویداد سرمشق، با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و برپایی راهیان نور مجازی در گیلان توسط بسیج دانش آموزی استان گیلان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در پی اجرای این رویداد در ۱۸ شهرستان ۱۸ کلیپ ۲۰ دقیقه‌ای که مجموعاً ۳۶۰ دقیقه نماهنگ ساخته و از شبکه شاد پخش و استقبال خوبی از این تولیدات شد.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ساخت مستند و نماهنگ از مناطق عملیاتی جنوب کشور در حال انجام است، گفت: در آینده‌ای نزدیک یک تیم رسانه‌ای دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شود و تولیدات آنها از بستر فضای مجازی پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از دو هزار دانشجوی گیلانی برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور ثبت نام کردند، بیان کرد: برای شرکت در راهیان نور، تزریق هر سه دز واکسن کرونا الزامی است.