تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه سه بر صفر برابر تیم فوتبال شهرداری لاهیجان به برتری دست یابد .

ندای گیلان:در چارچوب رقابتهای فوتبال قهرمانی لیگ برتر جوانان باشگاههای استان گیلان ، تیم سپیدرود رشت برابر شهرداری لاهیجان پیروز شد .

 در این دیدار که عصر شنبه برگزار شد ، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه سه بر صفر برابر تیم فوتبال شهرداری لاهیجان به برتری دست یابد .
در جریان این مسابقه که از هفته نوزدهم این رقابتها برگزار شد ، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت از فرصت میزبانی خود استفاده کرد و توانست در این دیدار خانگی برابر حریفش به برتری دست یابد تا با این پیروزی به میانه های جدول صعود کند .
همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته نوزدهم این رقابتها ، بازی تیم های فوتبال جوانان ایثارگران کوثر رودبار و شهدای نویر بندرانزلی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و تیم فوتبال جوانان گمرک بندرانزلی موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم فوتبال جوانان شهرداری انزلی را مغلوب کند .
در جدول رده بندی این رقابتها نیز ، تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی انزلی همچنان در صدر جدول قرار دارد ، تیمهای فوتبال جوانان قصر لاهیجان و گمرک بندرانزلی نیز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند .