عباسی گفت:خوشبختانه در سطح استان گیلان می بینید که تعداد ستادهایی آقای دکتر حسن روحانی به خاطر تنوع افکار بسیار زیاد است.

به گزارش ندای گیلان بهروز عباسی صبح امروز در ستاد دکتر حسن روحانی در رشت اظهار داشت: هدف ما دوستی، مودت و همصدایی در جهت استمرار دولت تدبیر و امید است.

قائمی مقام رئیس ستاد دکتر روحانی در رشت گفت: حزب اعتدال و توسعه بنا بر رسالت خودش که در ذاتش است سعی کرده سرعت و جهش فضای تبلیغاتی را دو برابر کند .
وی افزود: خوشبختانه در سطح استان گیلان می بینید که تعداد ستادهایی آقای دکتر حسن روحانی به خاطر تنوع افکار بسیار زیاد است.

عباسی ابراز داشت: حزب اعتدال و توسعه، حزب همبستگی، جریان اصلاح طلب و شاخه هایش مختلف آن و همچنین نمایندگان محترم مجلس که ستادهایی مردمی آقای دکتر روحانی را ایجاد کردند همه با هم از حامیان دولت تدبیر و امید هستند.

وی ضمن تشکر از مهندس جعفر زاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به جهت گشایش ستادهای بسیار خوب و فعال در سطح شهر رشت گفت: با ساماندهی این اماکن مردم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این ستادها مراجعه نمایند.

رئیس حزب اعتدال و توسعه رشت با اشاره به صنعت توریست بیان داشت: ما هنوز نتوانستيم در این صنعت پيشرفت چشمگيري داشته باشيم و از اين صنعت به درستي استفاده كنيم درصورتي كه فضاي به مراتب بالاتر از همه كشورها داريم.

وی افزود: ما اگر اگر بتوانيم درهای كشور را بر روی توريست های بين الملل باز كنيم حتی نياز به فروش نفت خام هم نخواهيم داشت.

عباسی يكی از علت هایی که مانع  به سرانجام رساندن  تعدادی از برنامه ها و عدم تحقق برخی وعده ها شده است  را از دست دادن زمان عنوان کرد.

وی در مورد برجام گفت: 2 سال مذاكره توان كشور و چند سال تحریم جان ملت را گرفته است و دوباره الان در تلاش هستيم كه ارتباطات بين المللي مان را تقويت كنيم و صنعت خودمان را از نقطه صفر به صد برسانيم.

مدیر ستاد مردمی دکتر حسن روحانی در رشت ادامه داد: ما نيازمند حمايت همه نهاد های انقلابی جهت بهبود وضعيت اقتصاد کشور هستیم كه با حضور دكتر روحانی افق روشنی پيش روی ماست.

وی در پایان یادآور شد: آحاد مردم گيلان انسان های روشنفكری هستند و امید ما به حضور حداکثری مردم گیلان در روز انتخابات پای صندوق های رای است.