نصر در پاسخ به اين سوال كه دولت چه وظيفه اي در طي اين چهار سال در برابر راي حداكثري مردم دارد بيان كرد:انتظار اوليه ،ترميم كابينه و هموسازي بيشتر آن با اهداف دولت تديبر و اميد است.

محمد ابراهیم نصر از فعالان سياسي اصلاح طلب در گفتگو با نداي گیلان در خصوص پيروزي دكتر روحاني در انتخابات اخير گفت:با توجه به اينكه اين انتخابات ،انتخاب بين دو تفكر متفاوت نظام بوده ،از اين سو انتخاب دكتر روحاني اهميت بيشتري نسبت به ادوار گذشته دارد.
وي در رابطه با اشاره به راي قاطع مردم به دكتر روحاني اظهار داشت:يكي از مهمترين پيامها اين بود كه با توجه به وجود مشكلات اقتصادي ،مردم اولويت هاي ديگري را مطالبه مي كنند.
وي تصريح كرد: از طرفي مردم متوجه اصلاح زيرساختهاي اقتصادي پس از ويرانيهاي دولت قبل بوده اند و اينكه خوهان ارتباط مصالحه آميز با دنيا و آزاديهاي اجتماعي و سياسي بيشتري هستند.
نصر در پاسخ به اين سوال كه دولت چه وظيفه اي در طي اين چهار سال در برابر راي حداكثري مردم دارد بيان كرد:انتظار اوليه ،ترميم كابينه و همسوسازي بيشتر آن با اهداف دولت تديبر و اميد است.
اين فعال سياسي عنوان كرد:همچنين علاوه بر تداوم ارتباط با كشورهاي دنيا و كاهش تنش،با ايجاد شرايط براي آزادي هاي سياسي و اجتماعي بيشتر  و ايجاد شرايط بهتر اقتصادي براي قشر آسيب پذير  ،بايد امكان همسو سازي بيشتر مردم براي انتخابات بعدي رياست جمهوري با تفكر اعتدال و اصلاح ايجاد شود.