جلسه شورای شهر با مدیران شهرداری در خصوص رفع خطر از ساختمان خطر آفرین سینما بعثت و رفع خطر از ساختمان های خطر آفرین، با حضور ر کسبه شاغل در ذیل ساختمان مذکور برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان،جلسه شورای شهر لاهیجان با مدیران شهرداری در خصوص رفع خطر از ساختمان خطر آفرین سینما بعثت و رفع خطر از ساختمان های خطر آفرین، با حضور ر کسبه شاغل در ذیل ساختمان مذکور برگزار شد.
فرداد جنابی رئیس شورای شهر لاهیجان در این جلسه با بیان اینکه وقوع حوادث و اتفاقات بخصوص در زندگی شهری هیچگاه دور از انتظار نیست اما آنچه بیش از همه اهمیت دارد رفع خطر و پیشگیری از وقوع حادثه است، اظهار داشت : رفع خطر از ساختمان های خطر آفرین در قانون شهرداری‌ها دیده شده است و شهرداری لاهیجان نیز در راستای اجرای مقررات ، مراحل قانونی لازم رادر خصوص این ساختمان طی نموده است .
وی گفت : در حال حاضر به منظور تخریب بخشی از قسمت های خطر آفرین ساختمان و بازسازی آن نیاز به همکاری مغازه داران ذیل این ساختمان می باشد.
وی گفت : طبیعی است جلوگیری از وقوع حادثه و پیشگیری از آن هزینه های کمتری دارد و شهرداری لاهیجان در این خصوص اقدامات قانونی لازم را در دستور کار خود دارد.
مهندس فرداد جنابی با تأکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی و بررسی همه جانبه خطرات احتمالی و تمهیدات لازم در این خصوص ، افزود : اجرای صحیح این پروژه همت و تلاش و همدلی مدیران و پرسنل واحد های عمرانی ، خدمات ، موتوری و آتش نشانی را می طلبد و امیدواریم با توجه به تجربه و توانمندی این عزیزان این پروژه به بهترین شکل برنامه ریزی و انجام گیرد.


محسن شیخ شعربافان دیگر عضو شورای شهر لاهیجان نیز با اشاره به اهمیت و حساسیت موضوع، اظهار داشت: با توجه به اینکه عملیات اجرایی تخریب و بازسازی ساختمان مورد نظر در محل پرتردد و یکی از خیابان های پر ترافیک شهر می باشد ، تعامل ، همکاری و هماهنگی بیش از پیش واحد های مختلف شهرداری در تسریع این پروزه تأثیر بسزایی دارد .
وی توجه به تأمین ایمنی افراد مجری پروژه و شهروندانی که در خیابان انقلاب و کوچه برق تردد می نمایند، را الویت امر عنوان و خوستار تمهیدات لازم در این خصوص شد .
رضا نصرتی دیگر عضو شورای شهر لاهیجان نیز با تأکید بر دقت نظر بیشتر درخصوص رعایت موارد ایمنی در روند اجرای این پروژه ، ضمن قدردانی از زحمات پرسنل پرتلاش شهرداری ،افزودند : با توجه به امکانات محدود شهرداری بویژه در حوزه ماشین آلات ، عملکرد این عزیزان همواره شایسته تقدیر بوده و امیدواریم با هماهنگی و همکاری لازم ، این پروژه نیز به نحو احسن اجرا شود.