جواد پور با اذعان به اینکه بیمارستان امینی بیش از 10 میلیارد تومان مطالبه دارد، افزود: حدود 8 میلیون از مطالبات بیمارستان امینی مربوط به بیمه‌ها می‌شود.

به گزارش ندای گیلان،سید رضا جواد پور امروز در گفت‌وگویی در واکنش به اعتراض کارکنان و اعضای کادر پزشکی بیمارستان امینی لنگرود نسبت به مطالبات دستمزد و مزایا به جلسه هفته گذشته شورای بهداشت و درمان شهرستان اشاره داشت و اظهار کرد: مشکل بدهی بیمه‌ها تنها منحصر به بیمارستان امینی لنگرود نیست بلکه این معضل در استان و حتی کشور هم به‌وفور دیده می‌شود.

وی با اشاره به مطالبات پرستاران، پزشکان، داروخانه و تغذیه در بیمارستان امینی لنگرود افزود: بیمارستان امینی لنگرود حدود 14 میلیارد تومان به گروه‌های مختلف ازجمله کادر پزشکی و سایر متصدیان مرتبط با بیمارستان بدهی دارد.

فرماندار شهرستان لنگرود به تراز برابر هزینه و درآمد در بیمارستان امینی اشاره کرد و گفت: بیمارستان امینی لنگرود ماهانه حدود 1 میلیارد و 400 میلیون تومان درآمد دارد و هزینه‌های این بیمارستان نیز به همین مقدار است و مشکلی در رابطه با درآمدزایی وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود بابیان اینکه درآمد بیمارستان طبق قانون به دانشگاه علوم پزشکی گیلان واریز می‌شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه بخشی از درآمدهای این بیمارستان به لنگرود برنمی‌گردد و در مراکز درمانی کم برخوردار و دوردست به دلیل اینکه درآمدشان پایین‌تر است واریز می‌شود.

جواد پور با اذعان به اینکه بیمارستان امینی بیش از 10 میلیارد تومان مطالبه دارد، افزود: حدود 8 میلیون از مطالبات بیمارستان امینی مربوط به بیمه‌ها می‌شود.

وی با اذعان به این نکته که بیمه‌ها در پرداخت این مقدار پول به بیمارستان ناتوان هستند، گفت: اگر بیمه‌ها حق خود نسبت به خدماتی که در بیمارستان ارائه‌شده را پرداخت کنند هیچ مشکلی در بیمارستان پیش نخواهد آمد و حتی درآمدزا نیز خواهد بود.

فرماندار لنگرود با اشاره به تلاش‌های نماینده شهرستان در مجلس و مطالبه گری در احیا مطالبات بیمه‌ها در بیمارستان امینی گفت: قبل از اینکه تجمع و نارضایتی در بیمارستان امینی لنگرود رخ دهد مسئولان شهرستان در تکاپو برای گرفتن پول از بیمه‌ها تلاش می‌کردند اما تاکنون تا این لحظه موفق به دریافت مطالبات بیمارستان نشده‌ایم.

 

فارس