مدیرکل نوسازی مدارس گیلان از افتتاح ۱۷۸ طرح این اداره کل با بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال هزینه در ۳ شهرستان استان هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،علی دقیق گفت: هفته دولت امسال، ۱۷۸ طرح این اداره کل با ۴۸۴ میلیارد ریال هزینه در شهرستان‌های شفت، رضوانشهر و تالش به بهره بردای می‌رسد.

وی با اشاره به بهره برداری از طرح‌های ساخت و مقاوم سازی ۵ واحد آموزشی با هزار و ۵۲۸ مترمربع زیربنا در این ۳ شهرستان، افزود: طرح‌های مدرسه جدید ۳ کلاسه شهید رحمانی در روستای درزی کَری حویق تالش، مقاوم سازی مدرسه ۸ کلاسه شهید صیاد شیرازی در جوکندان تالش، تکمیل مدرسه‌ی شهید نظری روستای اَرده‌ی رضوانشهر، مدارس جدید ۶ کلاسه شهید نورانی تازه آباد رضوانشهر و مدرسه ۲ کلاسه مقداد در روستای لیفکوه خندان شفت از جمله طرح‌هایی است که قرار است در هفته دولت به بهره برداری برسد.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان همچنین از افتتاح طرح آسفالت و بهسازی محوطه‌ی ۷۹ مدرسه با ۶۷ هزار مترمربع مساحت در هفته دولت خبر داد و گفت: استانداردسازی سامانه‌ی گرمایشی ۲۴ مدرسه در استان شامل جایگزین کردن شوفاژ با بخاری‌های گازی، از دیگر طرح‌هایی است که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.