روزنامه کیهان امروز در یادداشتی ضمن انتقاد از جوانان و بسیجیان گیلان برای کتک خوردن زن عامر معروف گیلانی در روز روشن خواستار ورود جدی آنان به میدان شد.

به گزارش ندای گیلان روزنامه کیهان امروز در مطلبی نوشت: این روزها انتشار فیلمی از برخورد وحشیانه تعدادی از هنجارشکنان و اوباش با بانوی مؤمنه گیلانی و فرزند خردسال وی تنها به این علت که در برابر بی حرمتی آنها به عفاف و حجاب اقدام به امر به معروف و نهی از منکر نموده بود، واکنش مردم مسلمان کشورمان را در پی داشت به ویژه که این بار ولنگاری فرهنگی با وحشی گری و بی رحمی همراه شده بود.

وقوع حوادث ناگواری همچون برخورد زشت و قبیح قانون شکنان با این بانوی مؤمنه و با غیرت یک بار دیگر زنگ خطر افزایش وقاحت هنجارشکنان در سایه غفلت و خواب ماندن یا به خواب زدگی مسئولان امر و البته بی تفاوتی و سکوت مردم را به صدا در آورد.

اینکه در کشوری اسلامی همچون ایران که هزاران جوان خون خود را برای دفاع از ارزش ها و ناموس و دین مردم فدا کرده و می کنند، عده ای به خود اجازه دهند بی محابا قانون، شرع و هنجارهای حاکم بر جامعه را برای خوشگذرانی و لاابالی گری خود بدون ترس از برخورد قاطع و پشیمان کننده زیر پا بگذارند، مایه تأسف و نگرانی است.

انتظار و توقع از جوانان گیلانی و بسیجیان و مردم غیور و شهیدپرور این خطه ولایی این است که جدی تر وارد میدان شوند چراکه زیبنده نیست یک بانوی آمر به معروف و فرزندش در روز روشن کتک بخورند و صدای کسی در نیاید. البته ممکن است این اتفاق در هر کجای دیگر رخ دهد که هوشیاری امت حزب‌الله و جوانان غیور و بسیجی را می طلبد.

وقتی نظام آموزشی، سینما، رسانه ها و سایر عناصر تأثیرگذار، به دلایل مختلف از جمله وادادگی یا وابستگی فکری به غرب، یا سیاسی کاری و غفلت از وظایف در تربیت و پرورش جوانان دیندار و ارزشمدار لنگ می زنند، آن هم با وجود هجمه های عظیم تهاجم فرهنگی از جمله در فضای مجازی، ماهواره و … و با کمال تأسف مردم دیندار و ارزشمدار نیز تمام و کمال و با تمام ظرفیت وارد میدان کار فرهنگی و دفاع از ارزش ها نشوند نتیجه آن می شود که زن کشف حجاب کرده رقاص به خود اجازه دهد در روز روشن بانوی مؤمنه و ناهی از منکر و فرزند وی را زیر مشت و لگد بگیرد! یا فلان دختر کشف حجاب کرده در مقابل تذکر راننده تاکسی مومن و قانونمدار برای رعایت حجاب اسلامی، به خود اجازه دهد برای تنبیه این راننده تصویر و مشخصات وی را در فضای مجازی منتشر کند، یا جوانی که در یکی از پارک های شمال تهران به دختران کشف حجاب کرده مشغول بازی تذکر می دهد با برخورد ناهنجار و خشن آنها روبرو شود، یا در حادثه تلخ دیگری که دل هر فرد غیرتمندی را به درد می آورد در تجمع علنی و عجیب ضد حجاب در دانشگاه تهران یک مردنمای نامرد مخالف حجاب! به دخترچادری دانشجو لگدپراکنی کند و یا دختران بی حجاب جرأت پیدا کنند به مأموران گشت ارشاد پلیس فحاشی و حمله کنند. بله اینها و مصادیق زیاد دیگری از این هنجارشکنی های همراه با وقاحت و بی باکی که می توان برشمرد، نتیجه غفلت و کم کاری مسئولان و پس از آن مردم در کار فرهنگی و دفاع از ارزش ها است.