معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان از نشست هم اندیشی با هیات‌های ورزشی گیلان با هدف هماهنگی بیشتر و رشد ورزش قهرمانی خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، مسعود رهنما در دومین نشست رفع موانع در ورزش قهرمانی با اعضای معاونت ورزشی اداره کل گفت : به کمک هیات‌های ورزشی و با حمایت‌های استاندار و تحولی که در وزارتخانه ایجاد شده باید بتوانیم ورزش گیلان را متحول کنیم.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان افزود: اصلی‌ترین دغدغه اداره کل و هیات‌های ورزشی گیلان باید بازی‌های آسیایی باشد و عهد و اخوت ما با عملکرد هیات‌ها در کسب سهمیه بازی‌های آسیایی است.

رهنما گفت: باید ارزیابی عملکرد هیات‌های ورزشی هر چه سریع‌تر پس از اعلام شاخص‌های مهم ارزیابی انجام شود تا هیات‌های قوی تشویق شده و هیات‌های ضعیف پاسخگوی کاستی ها باشند.

وی با تشکر از فعالیت کارشناسان و روسای گروه‌های ورزش قهرمانی از آنها خواست ارزیابی بیشتری از مبنا و عملکرد هیات‌ها داشته باشند.

حسن آموزگار معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: نشست هم اندیشی با هیات‌های ورزشی گیلان را به زودی در جهت هماهنگی بیشتر و رشد ورزش قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی برگزار خواهیم کرد.