هاشم اسماعیلی با اشاره به برنامه‌های هفته جوان اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در 16 شهرستان استان با محوریت گرامیداشت هفته جوان از جمله برنامه‌هاست.

ندای گیلان:هاشم اسماعیلی با اشاره به برنامه‌های هفته جوان اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در 16 شهرستان استان با محوریت گرامیداشت هفته جوان از جمله برنامه‌هاست.

وی دیدار جوانان با نماینده ولی فقیه در گیلان برای تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان «جام جوان» را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

این مسئول با بیان اینکه در هفته جوان اردوهای گردشگری جوانان برگزار می‌شود، تصریح کرد: همایش تجلیل از مربیان، داوران و ورزشکاران موفق زن جوان در هفته جوان برگزار می‌شود.

وی از افتتاح کلینیک کنترل خشم در شفت به مناسبت گرامیداشت هفته جوان خبر داد و گفت: در هفته جوان مراسم جشن ازدواج جوانان در انزلی برگزار می‌شود.

اسماعیلی برگزاری نشست تخصصی با موضوع «جمعیت، جوان و خانواده» در رودبار را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت هفته جوان سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان به گردهمایی سراسری سمن‌ها در تهران اعزام می‌شوند.

وی برنامه‌ریزی برای حضور دوچرخه‌سواران در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و برگزاری جشنواره بومی‌ـ‌محلی در شاندرمن، لنگرود، تالش و رودبار را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

معاون بخش جوانان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه مسابقه ماهیگیری در پارک فجر لنگرود به مناسبت گرامیداشت هفته جوان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم فوتبال جوانان باشگاه «باغ ملی» لنگرود نیز در هفته مذکور افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شبکه اطلاع‌رسانی جوانان و ورزش در هفته جوان رونمایی می‌شود، گفت: همایش کوهنوردی از لیلا‌کوه تا آبچالکی شهر کومله لنگرود در این هفته برگزار می‌شود.

اسماعیلی متذکر شد: با سازمان نظام‌ روان‌شناسی، مشاوره و سازمان بهزیستی برای دریافت ویزیت نیم بها در هفته جوان هماهنگی لازم صورت گرفته است.

وی ارسال شیوه‌نامه برگزاری هفته جوان به دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران برای اجرای مفاد شیوه‌نامه را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و یادآور شد: نامه‌نگاری با ارگان‌های نظامی برای اعطای مرخصی تشویقی به سرباز جوان متاهل از جمله برنامه‌های هفته جوان در گیلان است.