سخنگوی ستاد انتخابات کشور بر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای انتخاباتی باشکوه و پرشور تاکید کرد و گفت: برگزاری انتخابات پرشور اولویت اصلی امروز کشور است.

به گزارش ندای گیلان از رشت؛محسن اسلامی صبح چهارشنبه در نشست ویژه انتخابات گیلان اظهار کرد: حضور در استان‌ها با هدف بررسی از میدانی وضعیت آمادگی‌ها برای برپایی انتخابات شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به زمان ۵۰ روز باقیمانده به انتخابات مهم و سرنوشت ساز در کشور افزود: پایش آمادگی برپایی انتخابات در استان‌ها در دستور کار قرار دارد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه گیلان تجربه خوبی در برپایی انتخابات دارد، گفت: کشور از سال گذشته با تشکیل ستادهای استانی و شهرستانی برای برپایی انتخابات آماده شده است و گیلان هم در این بخش عملکرد خوبی داشته است.

اسلامی با تاکید بر برپایی زیرساخت‌های لازم برای انتخاباتی باشکوه و پرشور بیان کرد: برای برپایی انتخابات باشکوه باید همه دستگاه‌ها پای کار باشند چرا این مهم با مشارکت بین دستگاهی تحقق می‌پذیرد.

وی با تاکید بر امکان سنجی برپایی انتخابات در استان‌ها افزود: پایش میدانی از وضعیت ستاد انتخابات در هر استان ویژه مورد واکاوی و بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه دستگاه‌ها در راستای انتخابات امکاناتشان فهرست کنند، گفت: با فهرست امکانات دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف امکان سنجی ها و نقاط ضعف و قوت در برپایی انتخابات بررسی می‌شود.

اسلامی با تاکید بر لزوم پوشش رسانه‌ای و تلویزیونی حوزه‌های انتخابیه اضافه کرد: کانال تلویزیونی حوزه انتخابیه ویژه انتخابات از سوی صدا و سیما طراحی شده که به طرح و برنامه‌های نامزدها می‌پردازد.

وی با بیان اینکه اولویت امروز کشور برگزاری انتخابات است، افزود: دستگاه‌ها و نهادها تمام تمرکزشان را برای برپایی انتخابات معطوف کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با تاکید بر لزوم شفافیت مالی نامزدهای انتخاباتی بیان کرد: نامزدها تمام هزینه کردهای مالی خود ویژه تبلیغات انتخاباتی را به ستاد گزارش دهند.