جشن نیکوکاری در مدارس با هدف رفع نیازمندی محرومان و ایجاد حس همبستگی و همدلی در بین دانش آموزان برپا می شود.

ندای گیلان:به گزارش ندای گیلان از آستانه اشرفیه، اسماعیل همایونی کیسمی پیش از ظهر امروز درجریان جلسه مشترک آموزش وپرورش این شهرستان با اشاره به آستانه فرارسیدن جشن نیکوکاری اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال در مدارس آستانه اشرفیه و کیاشهر باشکوه بیشتری برگزار می شود.

وی شعار جشن نیکوکاری سال جاری را« اکرام فاطمی ،همبستگی اجتماعی وشورنیکوکاری» عنوان کردو افزود: تمام مدارس آستانه اشرفیه با همکاری کمیته امداد برای برپایی جشن نیکوکاری آماده شده است.

مدیر آموزش وپرورش آستانه اشرفیه، مهمترین هدف اجرای طرح نیکوکاری در سطح مدارس را رفع نیازمندی محرومان و ایجاد حس همبستگی و همدلی در بین دانش آموزان برشمرد.

مدیرکمیته امدادامام خمینی(ره) آستانه اشرفیه نیز در ادامه این جلسه اذعان کرد: قدم برداشتن در جهت رضای خدا وتسکین آلام بشری درنزد خداوند اجر و پاداش اخروی دارد.

حسن قنبرنژاد افزود:برای دستیابی به این اجر الهی بایدخارج ازچهارچوب زمان اداری نیز فعالیت کرد.

مدیر آموزش وپرورش بندر کیاشهر نیز در جریان جلسه مذکور از ائمه جمعه وجماعات این شهرستان خواست تا در راستای تشریح ابعاد اکرام ایتام ونیازمندان در بین مردم با دستگاه های مجری جشن نیکوکاری همکاری داشته باشند.

لازم به ذکراست که زنگ جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین و با حضور دانش آموزان ،مسئولان و جمعی ازمردم آستانه اشرفیه درهنرستان «هفده شهریور» این شهرستان نواخته خواهد شد.