‌‌‌‌‌ندای گیلان:به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مسعود حسنی، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی و دستآوردهای متخصصان پالایشگاه نهم مجتمع، افزود: تولید پایدار گاز یکی از مهمترین اهداف مجتمع گازی پارس جنوبی میباشد. حسنی بر همین اساس عنوان داشت: با توجه […]

‌‌‌‌‌ندای گیلان:به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مسعود حسنی، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی و دستآوردهای متخصصان پالایشگاه نهم مجتمع، افزود: تولید پایدار گاز یکی از مهمترین اهداف مجتمع گازی پارس جنوبی میباشد.

حسنی بر همین اساس عنوان داشت: با توجه به ورود موج سرما در بیشتر استانهای کشور، با تلاش شبانهروزی کارکنان و متخصصان مجتمع، در بیست و چهار ساعت گذشته حدود 465 میلیون متر مکعب گاز از مخزن مشترک برداشت شده است.

وی در ادامه با بیان اقتصاد مقاومتی افزود: هر کجا که اقتصاد مقاومتی میباشد، در آن درونزایی و برونگرایی نیز وجود دارد.

حسنی گفت: در درون خودمان باید درونزایی داشته باشیم و در مقابل نیز باید به برون گرایی نیز توجه ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی بحثهای متفاومتی عنوان میشود و یکی از این مباحث اقتصاد تابآور میباشد.

وی عنوان داشت: در اقتصاد تاب آور و اقتصاد مقاومتی باید برای میعانات گازی را حل مناسبی پیدا کنیم که اگر نتوانیم آن را صادر کنیم، در داخل کشور تبدیل به محصولی نماییم که ارزش افزوده بیشتری داشته باشد.

این مقام مسئول عنوان داشت: یکی از مهمترین اصول اقتصاد مقاومتی برداشت حداکثری و تولید حداکثری از مخازن مشترک کشور میباشد و این مهم به طور ویژه در اقتصاد مقاومتی آمده است.

حسنی با بیان اهمیت و رسالت مهم کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: وظیفه شما کارکنان در پالایشگاههای مجتمع به خصوص در پالایشگاه نهم بسیار مهم میباشد و نقش بسزایی در تولید پایدار گاز دارید.

وی بر همین اساس گفت: پالایشگاه نهم از نیروهای برجسته، توانمند بهرهمند است و کارکنان رسمی و پیمانکار در این پالایشگاه بزرگ از بهترینهای مجتمع گاز پارس جنوبی میباشند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اقدامات بزرگ در نخستین نمایشگاه پالایشگاه نهم تصریح کرد: کارهایی که شما متخصصان جوان در این نمایشگاه انجام دادهاید، اقداماتی بسیار شایسته و برجسته میباشد و فاز 12 در آینده نزدیک گل سرسبد تمام پالایشگاههای مجتمع خواهد بود.انتهای پیام/ب