رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه برخی رسانه‌ها اخلاق را گم کرده‌اند، تصریح کرد: در چندسال گذشته اخلاق رسانه‌ای در بین برخی از رسانه‌های گیلان گم شده است که بسیار تاسف برانگیز است لذا  اصحاب رسانه باید اقداماتی را انجام دهند که نشان دهنده اخلاق باشد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، مهدی پارسابا تاکید بر لزوم توجه به اخلاق رسانه‌ای در گیلان گفت: باید اخلاق رسانه‌ای در رسانه‌های گیلان بیش از بیش رعایت شود و این یک امر جدی و مهم است زیرا این امر منجر به ارتباط بیشتر مردم با رسانه‌ها می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با انتقاد از رفتار برخی از رسانه‌ها در خصوص انتشار اخبار تلخ در جامعه بیان کرد: چند روز گذشته یک اتفاق تلخ در استان خوزستان و شهر اهواز رخ داد ولی یک رسانه تصاویر سر بریده شده آن دختر را در بین رسانه خود منتشر و باعث سو استفاده رسانه‌های معاند شد که جای بسیار تاسف دارد.
پارسا با بیان اینکه برخی رسانه‌ها اخلاق را گم کرده‌اند، تصریح کرد: در چندسال گذشته اخلاق رسانه‌ای در بین برخی از رسانه‌های گیلان گم شده است که بسیار تاسف برانگیز است لذا  اصحاب رسانه باید اقداماتی را انجام دهند که نشان دهنده اخلاق باشد.
وی متولیان رسانه را مسوولان اولیه جهاد تبیین دانست و بیان کرد: دشمن از اقدامات اندک خود بزرگنمایی بسیار زیادی انجام می‌دهد ولی در ۴۳ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اقدامات بسیار زیادی انجام شده است ولی هیچگونه جهادی در این خصوص انجام نشده است.