نماینده عالی دولت در استان به صورت سرزده از حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی و دفتر برنامه ریزی استانداری گیلان بازدید کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، اسدالله عباسی امروز (شنبه) در راستای نظارت بر حوزه های ستادی و نیز روند اقدامات و ارائه خدمات، از قسمت های مختلف حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی و نیز دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری گیلان بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

استاندار گیلان در این بازدیدها با مدیران ستادی و کارکنان گفت و گو و تقویت سرمایه اجتماعی را از مهمترین مأموریت های دولت سیزدهم عنوان کرد.

 عباسی در نشست با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سرپرستان دفاتر کل شهری و امور شوراها، روستایی و امور شورا و فنی استانداری که با حضور مشاور و سرپرست حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری همراه بود؛ افزود: ستاد استانداری به عنوان عالی ترین نهاد اجرایی در سطح استان باید در نحوه خدمت رسانی برای سایر دستگاه ها، نماد بارز و الگو باشد تا شاهد اثرگذاری و راهگشایی تصمیمات در حوزه های مختلف باشیم.

دکتر عباسی همچنین در حاشیه این بازدیدها ضمن گفت و گو با برخی از مراجعان، دستورهای لازم برای رفع مشکلات آنان را صادر کرد.