رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به بزرگداشت باشکوه دهه مبارک فجر گفت: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر شنبه در نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی برای ملت شریف ایران است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی پس از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه‌ها به استقلال کامل رسیده است، افزود: به عنوان نمونه می‌توان به امنیت غذایی امروز کشور که امری حیاتی است، اشاره کرد که بخش بزرگ این موفقیت، مرهون تلاش‌های روستاییان و عشایران عزیز کشور در عرصه کشاورزی و دامداری است.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه آزادی جامعه ایران و وجود رسانه‌های پرشمار داخلی، زبانزد خاص و عام است، تصریح کرد: مردم ایران آزادانه در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و… مشغول به فعالیت هستند و فضای گفت و گو و انتقاد در کشور وجود دارد اما اگر منظور از آزادی، بی‌بندوباری باشد این امر با اسلامیت نظام مخالف است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، برگزاری انتخابات پرشمار در طول ۴۵ سال گذشته و همچنین انتخاب همه مسؤولان نظام به شکل مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم را موید استمرار جمهوریت در نظام ایران دانست و تاکید کرد: گام برداشتن در مسیر عدالت علوی و زمینه‌سازی تمدن نوین اسلامی تجلی‌بخش اسلامیت در نظام ایران است.

وی با بیان اینکه وجود ارزشمند سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، گفت: تبدیل شدن نوجوانی از روستاهای اطراف کرمان به محور جبهه مقاومت با دل‌سپردن به آرمان والای انقلاب اسلامی و مکتب امامین انقلاب از معجزات انقلاب اسلامی ایران است.

نام انقلاب اسلامی ایران بر قله‌های پیشرفت می‌درخشد

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه امروز نام انقلاب اسلامی ایران بر قله‌های پیشرفت و تعالی جهان می‌درخشد، ادامه داد: کسانی که در جامعه اسلامی ایران بر طبل ناامیدی می‌کوبند قطعاً در جبهه دشمن و مسیر خدمت به آنان گام برمی‌دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای ۴۵ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: مدیران و مسؤولان با خدمت صادقانه در دهه فجر، کام مردم به ویژه مستضعفان را شیرین کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران ثابت کرده‌اند که بهترین مردم جهان هستند و همواره از مدیران و مسؤولان خود یک گام جلوتر هستند، بیان کرد: مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران کاستی‌ها را می‌بینند اما همچنان با عهدی که با آرمان والای انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا بسته‌اند، پایبندند و تا آخرین نفس در برابر تهدیدهای دشمنان ایستاده‌اند.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به اهمیت کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر و گستردگی مخاطبان آن، گفت: برخی از برنامه‌های این کمیته در سال‌های گذشته همچون رژه روستاییان با ادوات کشاورزی، یادواره شهدای روستایی، ثبت ملی روستای قرآنی و… بازتاب مناسب کشوری داشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه بزرگداشت باشکوه دهه مبارک فجر و برگزاری پرشور راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، زمینه‌ساز خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات ۱۱ اسفند خواهد بود، اظهار کرد: همه مدیران و مسئولان به ویژه اعضای کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان به اهمیت برگزاری مراسم و برنامه‌های شاد و پرنشاط در ایام الله دهه فجر به منظور زمینه‌سازی مشارکت بالای مردم در انتخابات توجه ویژه داشته باشند.