رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه مسیر جدیدی را در حوزه سرمایه‌گذاری در کشور آغاز کرده و انگیزه سرمایه‌گذاران برای حضور در گیلان بیش از پیش احساس می‌شود اظهار داشت: این اقبال ناشی از وجود زیرساخت‌ها و موقعیت منحصر به فرد در گیلان است.

به گزارش ندای گیلان،رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان  با اشاره به اینکه گیلان مسیر جدیدی را در حوزه سرمایه‌گذاری در کشور آغاز کرده و انگیزه سرمایه‌گذاران برای حضور در گیلان بیش از پیش احساس می‌شود اظهار داشت: این اقبال ناشی از وجود زیرساخت‌ها و موقعیت منحصر به فرد در گیلان است.

هادی تیزهوش تابان مهم‌ترین کاربردهای تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی دادگستری گیلان در استان را مورد تشریح قرار داد و عنوان کرد: ارتقاء و بالا رفتن شاخص‌های بهبود فضای کسب و کار در استان گیلان، ایجاد آرامش و امنیت بیشتر سرمایه‌گذاری و مطلوب‌تر شدن شاخص‌های آن از جمله این مزایای بسیار مهم محسوب می‌شوند.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با بیان اینکه گیلان یکی از سکوهای اصلی صادرات کشور به کشورهای حاشیه دریای کاسپین است، خاطرنشان کرد: موقعیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری گیلان یک موقعیت استثنایی بوده و دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی یکی از حلقه‌های اصلی تکمیل کننده اشتغال و سرمایه‌گذاری است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد دستگاه قضایی گیلان به بخش خصوصی ابراز داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی و اعمال تحریم‌ها بخش خصوصی تلاش دارد تا کشور به ثبات و آرامش اقتصادی لازم برسد به طوری‌که در این مسیر همواره بخش خصوصی برای قدرت بخشیدن به اقتصاد، تولید و صنعت کشور تلاش کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان با ابراز قدردانی از نگاه حمایتی دستگاه قضایی استان و همراهی همیشگی دادگستری کل تصریح کرد: با تشکیل کمیته حقوقی و پژوهشی اقتصاد مقاومتی از این پس موجبات ایجاد امنیت و آرامش بیشتر در فضای کسب و کار، تولید، سرمایه‌گذاری و کارآفرینی گیلان فراهم می‌شود.

تیزهوش تابان با بیان اینکه دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی با نظارت دادگستری استان از طریق مشاوران حقوقی که در محل دبیرخانه اتاق بازرگانی مستقر است تشکیل شده است افزود: با شناسایی موانع و مشکلات پیش روی فعالان بخش خصوصی در حوزه اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون فضای کسب و کار گیلان بهبود پیدا می‌کند.