سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه اسلام به زن هویت بخشید، گفت: انقلاب اسلامی جایگاه واقعی زن را احیا کرد و به آن قدرت بخشید.

به گزارش ندای گیلان از رشت،کیا عاشوری صبح دوشنبه در نشست هم اندیشی با مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اداری رشت، وجود بانوان فعال در عرصه‌های گوناگون جامعه و شاغل در دستگاه‌های دولتی را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: عملکرد بانوان شاغل به نسبت به آقایان در بخش‌های مختلف رضایت بخش تر است.

وی با تاکید بر پرهیز از افراط و تفریط در کارها افزود: هر زمانی کارها با افراط و تفریط همراه شد نتیجه اش به شکست منتج می‌شود.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه اسلام به زن هویت بخشید، گفت: انقلاب اسلامی جایگاه واقعی زن را احیا کرد و به آن قوت و قدرت بخشید.

عاشوری با بیان اینکه باید بسترسازی به گونه‌ای باشد که اثرگذاری نقش بانوان در تمام فعالیت‌های اجتماعی ارتقا یابد، اضافه کرد: بانوان شاغل ادارات و سازمان‌ها نظم بخش و تعالی گر آن سازمان تلقی می‌شوند.

وی با بیان اینکه بانوان شاغل به موازات فعالیت در محل کار، مدیریت دشوار امور منزل را نیز برعهده دارند، تصریح کرد: بانوان شاغل در کنار پرداختن به مسائل شغلی باید برای خانواده، همسر و فرزندان وقت بگذارند.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به تقابل جریان فرهنگی غربی و اسلام بیان کرد: دشمن با ابزارهای قدرتمند رسانه‌ای درصدد از بین بردن فرهنگ ناب اسلامی است.

عاشوری با اشاره به نرخ بالای سالمندی در رشت و تاکید بر این مطلب که جوانی جمعیت از کاراترین ابزار قدرت جوامع برای حضور در عرصه‌های گوناگون جهانی است، اضافه کرد: تحقق جوانی جمعیت از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم در سال‌های اخیر بوده است.

وی ضمن تاکید بر نقش فرهنگ در تمایل خانواده‌ها به فرزند آوری و جوان سازی جمعیت افزود: افزایش جمعیت و فرزند آوری موجب امنیت و اقتدار نظام می‌شود.