رئیس، دبیر و مسؤولان کمیته‌های ستاد انتخابات گیلان در امر برگزاری پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حکم استاندار این استان منصوب شدند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،با احکام استاندار گیلان رئیس، دبیر و مسؤولان کمیته‌های ستاد انتخابات گیلان در امر برگزاری پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز منصوب شدند.

محمد علی نجفی در این احکام بر برگزاری باشکوه‌تر و قانون‌مدار انتخابات در گیلان و فضای امن و توأم با نشاط و آرامش که در آن به حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق‌الناس و برابر قانون توجه لازم شود، تأکید کرد.

 استاندار گیلان در احکام خود محمد احمدی‌پور معاون سیاسی‌امنیتی و اجتماعی خود را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات این استان منصوب کرد.

علی‌اکبر پراوزان، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری گیلان نیز با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان، محمدحسین اصغریان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ منابع انسانی با حفظ سمت به عنوان عضو و مسؤول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات، منصوب شدند.

محمد حسینی، مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی  استانداری گیلان نیز با حفظ سمت به عنوان عضو و مسؤول کمیته‌ حقوقی ستاد انتخابات استان، نادر عبدالله‌پور مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و جانشین ستاد امنیت انتخابات منصوب شدند.

علی پناهی مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری گیلان با حفظ سمت به عنوان عضو و مسؤول کمیته‌ حراست و استعلامات ستاد انتخابات، یوسف گلشن معاون روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار با حفظ سمت به عنوان عضو و مسؤول کمیته‌ اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات، قاسم روحانی‌فر مدیر کل ثبت احوال گیلان با حفظ سمت به عنوان عضو ستاد انتخابات و سعید زاهدی مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه‌ دولت استانداری نیز با حفظ سمت به عنوان عضو و مسؤول کمیته‌ فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گیلان منصوب شدند.فارس