مدیرعامل منطقه آزاد انزلی امنیت را همانند هوا برای جامعه ضروری و زیربنایی عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به خدمات و زحمات پرسنل نظامی و انتظامی امنیت موجود در سطح کشور به خوبی احساس میشود.

به گزارش ندای گیلان  از انزلی، به مناسبت هفته ناجا،با حضور فرماندهی مرزبانی و دریابانی استان گیلان و  فرماندهان انتظامی رشت و انزلی از فرماندهان  انتظامی  منطقه آزاد انزلی تجلیل شد.

در این نشست رضا مسرور ضمن قدردانی از خدمات فرماندهان و  پرسنل ناجا گفت : یکی از عوامل موثر افزایش حضور سرمایه گذاران و رضایت مندی گردشگران در منطقه آزاد انزلی امنیت ایجاد شده با مساعی ارزشمند عوامل انتظامی است.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی امنیت  را همانند هوا برای جامعه ضروری و زیربنایی عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به خدمات و زحمات پرسنل نظامی و انتظامی امنیت موجود در سطح کشور به خوبی احساس میشود.

وی درادامه با اشاره به نا امنی های ایجاد شده در کشورهای همسایه افزود : عوامل نظامی و انتظامی در سطح کشور با گذشت از جان خود مانع از بروز ناهنجاری در سطح کشور شده و با ایجاد فضای امن در جامعه موجب پیشرفت کشورمان را فراهم می کنند.

مسرور با اشاره به اینکه در احادیث و روایت ها آمده است  در روز قیامت از مسوولین سوال میشود که آیا توانسته اید آن طور که باید امنیت جامعه را برقرار کنید گفت:   این مهم  بیانگر اهمیت مسئله امنیت است .

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر به فرماندهان انتظامی منطقه  از سوی  ریس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان از خدماتشان تجلیل به عمل آمد