مدیرعامل نمایشگاه بین المللی گیلان گفت: دهمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی با حضور بیش از ۹۵ واحد تولیدی و بازرگانی در رشت گشایش یافت

به گزارش ندای گیلان،عبدالله سلمانی‌زاده در خصوص افتتاح نمایشگاه تخصصی دکوراسیون و خانه ی مدرن در نمایشگاه بین المللی گیلان اظهار داشت: دهمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در مساحت 5 هزار و پانصد متر مربع و با حضور بیش از 95 واحد تولیدی و بازرگانی در رشت برگزار شد.

وی افزود: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی و بازرگانی از استان‌های گیلان، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، قم، همدان و زنجان محصولات خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی گیلان با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه در بهتر شناساندن محصولات به مردم تأثیر به‌سزایی دارد، خاطرنشان کرد: با برگزاری نمایشگاه در حوزه‌های مختلف می‌توان در مسیر شناسایی سلایق بازدیدکنندگان گام مؤثری برداشت.

سلمانی‌زاده، تصریح کرد: تبادل اطلاعات، شناسایی نیازهای جامعه، بهینه‌سازی، ایجاد اشتغال، افزایش کمیت و کیفت کالا، ایجاد ارتباط با سایر تولیدکنندگان، کاهش قیمت‌ها، انتقال تجربیات، افزایش قدرت خرید مردم و افزایش قدرت انتخاب در خرید کالاهای مورد نیاز از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه از تاریخ 27 بهمن ماه تا 1 اسفند در ساعات 15 الی 21 به‌مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی گیلان، میزبان علاقه‌مندان و متخصصان این بخش از صنعت کشور است./تسنیم