دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان صبح امروز با حضور عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران استانی و کشوری در محل دائمی نمایشگاه‌های گیلان در کیلومتر پنج جاده رشت‌ ـ‌ تهران گشایش یافت.

به گزارش ندای گیلان،دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان صبح امروز با حضور عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران استانی و کشوری در محل دائمی نمایشگاه‌های گیلان در کیلومتر پنج جاده رشت‌ ـ‌ تهران گشایش یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب با عنوان «کتاب چشمه جاری» افتتاح شده است، افزود: این نمایشگاه تا 17 مهرماه جاری در رشت دایر است.

فیروز فاضلی از اختصاص 650 میلیون تومان بن خرید کتاب در نمایشگاه مذکور خبر داد و گفت: اقشار مختلف مردم می‌توانند با ارائه کارت ملی بین 30 تا 50 هزار تومان بن خرید کتاب دریافت کنند.

وی حضور 350 ناشر استانی و کشوری در نمایشگاه کتاب را از ویژگی‌های آن عنوان کرد و یادآور شد: در این نمایشگاه 200 غرفه برای ناشران و عرضه کنندگان کتاب در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزاری نمایشگاه کتاب را بزرگ‌ترین حادثه فرهنگی استان دانست و تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره‌کل کتابخانه‌های استان نیز در نمایشگاه مذکور دارای غرفه‌های جداگانه هستند.

به گزارش فارس، دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان با حضور 350 ناشر در قالب 200 غرفه در محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی استان از امروز تا 17 مهرماه جاری از ساعت 11 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان است.