فرماندار رشت گفت: همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر ۲۶ طرح عام المنفعه با صرف اعتبار ۴۶ میلیارد تومان در بخش لشت نشا رشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای گیلان از رشت،کیا عاشوری در ششمین روز از دهه مبارک فجر، در بدو ورود به بخش لشت نشاء و به عنوان نخستین برنامه کاری خود، ضمن حضور در گلزار شهدای این شهر و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان گرانقدر این بخش، اظهار کرد: دولت سیزدهم مصمم است تا به دور از شتابزدگی و تأثیر پذیری از شبهه افکنی ها و تبلیغات سو دشمنان خارجی و خود تحقیری متوهمان داخلی، گام به گام مسیر رفع موانع توسعه، محرومیت‌زدایی و کسب موفقیت در عرصه‌های مختلف داخلی و بین المللی را بپیماید.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه با اراده و تلاش شبانه‌روزی خادمان مردم در دستگاه‌های مختلف، امروز شاهد به بار نشستن ۲۶ طرح با صرف اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در بخش لشت نشاء هستیم، افزود: مسیر رفع کمبودها ادامه خواهد یافت و یقین بدانید با نعمت داشتن رهبری فرزانه، در کنار همدلی مثال زدنی مردم و مسئولین، حرکت شتابان کشور در مسیر توسعه با تحریم متوقف نخواهد شد.

وی ادامه داد: ترمیم و روکش آسفالت راه روستایی نوحدان_جوریاب، ترمیم و روکش آسفالت جوریاب، ترمیم و روکش آج بوزایه و ترمیم و روکش آسفالت املیدان با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان از پروژه‌های افتتاح شده، ششمین روز دهه فجر می‌باشد.

عاشوری گفت: افتتاح متمرکز ۱۱ پروژه برق رسانی در بخش لشت نشا با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان از جمله اقدامات شرکت برق شهرستان بوده که نقش مهمی در پایداری شبکه، برق رسانی و توسعه خدمات رسانی بهتر به مشترکان این بخش را دارد.

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح همزمان ۸ پروژه عمران شهری در شهر لشت نشا با اعتبار بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، تصریح کرد: با همت شهرداری لشت نشا پروژه‌ای شاخصی چون احداث، تعریض و آسفالت بلوار شهید بهشتی، لوله گذاری و جمع آوری آب‌های سطحی و احداث پل خیابان استاد معین امروز به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: افتتاح خانه بهداشت روستای لیچاه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، از دیگر پروژه‌های بخش لشت نشا بود که امروز به بهره برداری رسید.