مدیر پروژه آرش مال منطقه آزاد انزلی گفت: اعتماد به نیروهای جوان بومی از شاخصه های مهم شرکت انبوه سازان آرش است.

به گزارش ندای گیلان از رشت و به نقل از دپارتمان رسانه شرکت انبوه سازان آرش، در راستای معرفی بخش‌های مختلف این شرکت و گفتگو با مدیران آن، اینبار گپ و گفتی را با سرپرست کارگاه پروژه آرش مال انجام داده ایم که به تازگی نیز بعنوان مدیر این پروژه بزرگ در حال فعالیت هستند.

ابتدا خودتان را به صورت کامل معرفی نموده و سوابق کاری تان را بفرمایید؟

بنده محمود سلمان پور هستم، متولد سال ۱۳۶۴ و دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران با گرایش عمران.
از سال ۸۵ در پروژه های مختلف عمرانی در سطح کشور و استان گیلان در حال فعالیت هستم و عمده فعالیتم با شرکت مهندسی مشاور آرمان شهر شمال که پروژه های زیادی در سطح استان گیلان داشته که از جمله تعریض پل عراق رشت و تقاطع غیر همسطح شهید رجایی و
همکاری با قرارگاه سازندگی در ساخت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس که بزرگترین پالایشگاه بنزین خاورمیانه در شهر بندرعباس است.

چند مدت است که در شرکت انبوه سازان آرش مشغول به کار هستید و در چه بخشهایی فعالیت کرده اید؟

همکاری ام را با مجموعه انبوه سازان آرش در سال ۹۸ آغاز کردم و فعالیتم در این مجموعه بعنوان مسئول پروژه بزرگ آرش مال بود که بعد از گذشت چند ماه بعنوان معاونت اجرایی پروژه و پس از آن بعنوان سرپرست کارگاه آرش مال مشغول به فعالیت بودم که به تازگی با اعتماد مجموعه به بنده بعنوان مدیر پروژه آرش مال در حال همکاری با شرکت انبوه سازان آرش هستم.

چه وجه تمایزی در شرکت انبوه سازان آرش نسبت به سایر مجموعه ها وجود داشت که به این شرکت پیوستید؟

یکی از ویژگی های مثبت این مجموعه اعتماد ویژه به نیروهای جوان بومی و ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای هم استانی های عزیز بوده است که این امر موجب به وجود آمدن فضایی آرام و پرانرژی جهت پیشبرد اهداف مجموعه گردیده که این امر یک ویژگی منحصر بفرد نسبت به مجموعه های مشابه محسوب می گردد.

با توجه به سوابقی که در حوزه کاری خود دارید، فکر می کنید که چه تاثیری در شرکت داشته اید؟

اینکه بنده چه تاثیری در شرکت داشته ام چیزی نیست که بخواهم درباره اش خودم نظری بدهم، اما سعی کرده ام از تجربه و دانش اندکم به نحو احسنت استفاده کنم و تلاشم کرده ام که با تمام انرژی روی انجام وظایف محوله و پیشرفت هرچه بیشتر مجموعه گام بردارم و سعی نموده ام تمامی وظایفم را با کمترین اشتباه و حتی بدون نقص انجام دهم.

نگاه شما نسبت به آینده این شرکت چیست؟

با توجه به برنامه ریزی ها و هدف گذاری هایی را که مدیران ارشد مجموعه داشته اند و هر روز هم در حال کامل تر کردن ایده ها و طرح ها هستند، به امید خداوند آینده خیلی روشنی را برای این شرکت متصور هستم که موجب پیشرفت روزافزون و قابل توجهی خواهد بود.

از دیدگاه شما چه ارزش هایی در این شرکت وجود دارد که در موفقیت های آن موثر است؟

یکی از ارزشها و ویژگی های قابل ملاحضه شرکت این است که شایسته سالاری را در دستور کار خود قرار داده و اعتماد ویژه به جوانان بومی دارد که موجب پیشرفت و بهتر انجام شدن امورات گردیده است.

ارتباط شما با کدام بخش از مجموعه شرکت انبوه سازان آرش بیشتر بوده و چه تاثیر متقابلی در حوزه فعالیت شما داشته است؟

باتوجه به مسئولیتی که بنده در شرکت دارم تقریباً با تمامی بخش های فعال شرکت در ارتباط هستم که می توانم به واحد مالی و حسابداری، تامین مصالح و خرید لوازم و پیمانکاران و کارگران فعال در پروژه اشاره نمایم که این ارتباط کاملا دوستانه و در چارچوب ضوابط کامل کاری بوده و موجب شده تاثیر بسزایی در انجام امورات داشته باشد و حس خوبی را با همدیگر تجربه نماییم.

با توجه به شیوع پاندمی کرونا، شرکت انبوه سازان آرش را نسبت به قبل آن چگونه ارزیابی می کنید؟

شیوع ویروس کرونا همان طوری که تاثیر بسزایی در تمامی کسب و کارها اعم از دولتی و خصوصی داشته، این مجموعه نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌ است. اما با برنامه ریزی که مدیران مجموعه داشته اند خیلی خوب توانستیم با این موضوع کنار بیاییم که یکی از محدود بخش های خصوصی بودیم که نه تنها با شیوع ویروس کرونا فعالیت ما کم نشد، بلکه با سرعت و قدرت بیشتری در حال پیشروی هستیم و کلیه امور تحت کنترل ما قرار دارد.

یک خاطره خوب از ایام فعالیت خود در شرکت انبوه سازان آرش را بفرمایید؟

یکی از خاطرات خوبم در شرکت انبوه سازان آرش جشن تولدی است که برادران تقی پور برای تمامی پرسنل در حین کار می گیرند و خاطره بسیار زیبایی برایشان خلق میکنند و همینطور ساعاتی را که مدیران شرکت در کنار پرسنل به ورزش های گروهی می پردازند که این موارد بعنوان خاطرات خوب ما از شرکت انبوه سازان آرش و مدیران آن است.

در پایان اگر موضوع ناگفته ای دارید که میخواهید عنوان کنید بیان بفرمایید؟

در پایان از مهندس امین و آرش تقی پور تشکر میکنم که با تمامی مشکلات موجود اعم از شیوع ویروس کرونا و سایر مشکلات اقتصادی توانسته اند این شرکت را سرپا نگه داشته و موجب رونق کسب و کار در منطقه گردند.