در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال داماش گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، رامیز محمداف سرمربی اهل جمهوری آذربایجان این تیم ، از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش ندای گیلان،در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال داماش گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، رامیز محمداف سرمربی اهل جمهوری آذربایجان این تیم ، از سمت خود کناره گیری کرد.
مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان روز چهارشنبه در این خصوص گفت : رامیز محمداف سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان سه شنبه شب استعفای خود را به هیات مدیره این باشگاه اعلام کرد.
میثم محبوب افزود : بر این اساس و طی جلسه ای که هیات مدیره این باشگاه شامگاه گذشته برگزار کرد ، با این استعفا موافقت شد.
وی اظهار کرد: با توجه به این امر ، قطع همکاری باشگاه داماش گیلان با رامیز محمداف از سوی مدیریت این باشگاه اعلام و از زحمات وی نیز تشکر و قدردانی شد.
وی در مورد سرمربی جدید تیم فوتبال داماش گیلان نیز بیان کرد: هم اکنون چهار گزینه مورد نظر مدیریت باشگاه داماش گیلان برای سرمربیگری این تیم است و امیدواریم با توجه به شرایط موجود ، بتوانیم هرچه زودتر با یکی از این گزینه ها به توافق برسیم.
تا پایان هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 11 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی گروه خود قرار دارد.