ندای گیلان:اما پس از چند روز اخبار ضدو نقیضی از کپی برداری دکور این برنامه از کنسرت یک خواننده ی زن غربی که به شیطان پرستی و استفاده ی از نمادهای فراماسونری مشهور است در شبکه های اجتماعی و برخی از سایت های خبری منتشر شد.

به گزارش ندای گیلان،اولین  برنامه ی تلویزیونی «امشب»، با اجرای علی ضیاءبا جنجال زیادی همراه بود. این برنامه که از شبکه ی یک سیما به طور زنده پخش می‌شد. اما نکته ی حائز اهمیت این بود که دکور برنامه از دکور برنامه ی یک کنسرت غربی کپی برداری شده بود.

یک خواننده ی زن آمریکایی به نام «ADELE» در یکی از کنسرت‌هایش، دکور صحنه کمی متفاوت تر از دکورهای ساده بود و پشت صحنه ی این خواننده به هنگام اجرای کنسرتش، مقداری خاص بود. درواقع طراحی صحنه با کلاهک های آباژور، قطعاً طراحی آن عادی نبوده و در برنامه ای که آقای علی ضیا آن را اجرا کرد، کمی تقلید و کپی برداری شده بود.

 

به گزارش ندای گیلان این پایان ماجرا نبود و  با شروع ماه مبارک رمضان که با پخش برنامه ی محبوب و پربیننده ی “ماه عسل”همراه بود،دکور زیبا و منحصربفرد برنامه ی احسان علیخانی نظر همگان را به خود جلب کرد.اما پس از چند روز اخبار ضدو نقیضی از کپی برداری طرح دکور این برنامه از کنسرت یک خواننده ی زن غربی که به شیطان پرستی و استفاده ی از نمادهای فراماسونری مشهور است در شبکه های اجتماعی و برخی از سایت های خبری منتشر شد.

واکنش ها به این اخبار و تصاویر منتشر شده متفاوت بود؛برخی از رسانه ها عملکرد صداوسیما را به عنوان یک رکن اساسی فرهنگی در جمهوری اسلامی ایران مورد نقد قرار دادند و برخی با جبهه گیری در مقابل این نقد ها،آن را تلاش سازماندهی شده خواندند.

تنها در موردی سایت خبری “مشرق نیوز” در مقاله ای با عنوان”چه‌کسی حمله به «ماه عسل» را مدیریت می‌کند؟” به دفاع از برنامه ی ماه عسل پرداخته و منتشر کنندگان خبر مذکور را عامل باند عنکبوتی می داند و می نویسد:

(آنچه در پشت پرده این اخبار وجود دارد ساده و روشن است. سردسته باند عنکبوتی، قبل از تسخیر برنامه هفت، تصمیم به تخریب احسان علیخانی و ماه عسل گرفته‌اند و هر روز شایعه‌ای و حاشیه تازه‌ای را برای این برنامه رقم خواهند زد.)

این در حالی است که به نظر میرسد “بانی فیلم” اولین منبع معتبر این خبر است و مقاله ی مشرق نیز اشاره به این نشریه دارد.

بانی فیلم در مطلبی دکور برنامه ی ماه عسل را شبیه به دکور کنسرت “مدونا”دانسته بود،و ذکر کرده بود جای تصویر چشم چپ شیطان در این دکور،در دکور ماه عسل از تصویر منظومه ی شمسی اما با همان طیف رنگی استفاده شده است.

جنجال در مورد دکور این برنامه در حالی بالا گرفت که از روزهای قبل بحث هایی در مورد دستمزد بالای احسان علیخانی و اسپانسر برنامه ی ماه عسل مطرح شده بود.

4

 

3

 

 

حال افکار عمومی منتظر پاسخ رسانه ی ملی به خبرهای منتشر شده است…