جواد پور با بیان اینکه ادارات محل اسکان نیروهای خدماتی و امدادی را مشخص کنند، خاطرنشان کرد: در حادثه و بحران هیچ تضمینی وجود نداشته و امکان قطعی آب، برق و گاز وجود دارد

به گزارش ندای گیلان، سیدرضا جوادپور در جلسه مدیریت بحران که بعدازظهر چهارشنبه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به‌ پیش بینی های هواشناسی از چند روز گذشته، برنامه‌ریزی های لازم برای مقابله با شرایط بحرانی انجام‌شده است.

وی با اشاره به استفاده از تجربیات گذشته در حوزه مقابله با بحران، افزود: مدیران شهرستان لنگرود در برف گذشته با برنامه و وحدت وارد عمل شدند.

فرماندار لنگرود بابیان اینکه تمام دستگاه‌های اداری شهرستان در شرایط آماده‌ باش قرار دارند، گفت: کم کاری و تأخیر در خدمات رسانی در هنگام بحران بسیار با اهمیت بوده و باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی تأکید کرد: در زمان وقوع بحران باید از قبل اقدامات پیشگیرانه و برنامه‌ریزی های مناسب با در نظر گرفتن ظرفیت و امکانات شهرستان انجام دهیم.

جواد پور با بیان اینکه ادارات محل اسکان نیروهای خدماتی و امدادی را مشخص کنند، خاطرنشان کرد: در حادثه و بحران هیچ تضمینی وجود نداشته و امکان قطعی آب، برق و گاز وجود دارد ولی همه باید برای رفع مشکلات آماده و پای کار باشیم.

وی با تأکید برحضور به‌ موقع برای مقابله با بحران، گفت: نیروهای امدادی و خدمات‌رسانی دستورات ایمنی را در شرایط بحران رعایت کنند تا در کمترین زمان بیشترین خدمات‌رسانی به مردم انجام شود.

فرماندار لنگرود با اشاره به استفاده از ظرفیت بسیج مردمی در شرایط بحرانی، افزود: خودروها از زنجیر چرخ استفاده کرده تا در جاده های لغزنده موجب ایجاد ترافیک و مشکل برای دیگران نشوند.

جواد پور بابیان اینکه قیمت ارزاق در بازار کنترل می شود، اظهار کرد: شهرداری ها نقشه بازگشایی مسیرها را دریافت و اقدامات اولیه را انجام دهند.