سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه اعلام کرد که برای رهگیری یک پهپاد که از آسمان دریای سرخ به سمت بندر اشغالی ایلات در حرکت بود، جنگنده اعزام کرده است.

به گزارش ندای گیلان، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» بامداد یکشنبه نوشت که گزارش‌هایی از شنیده‌شدن صدای دو انفجار در بندر اشغالی «ایلات» واقع در جنوب فلسطین اشغالی مخابره شده است.

خبرنگار روزنامه «جروزالم پست» نیز با انتشار این فیلم نوشت که گزارش‌هایی از فعال‌شدن سامانه‌های پدافندی در بندر اشغالی «ایلات» برای رهگیری اهداف هوایی دریافت کرده است.

دقایقی بعد سخنگوی ارتش رژیم موقت صهیونیستی اعلام کرد که برای رهگیری یک هواپیمای بدون سرنشین که از آسمان دریای سرخ به سمت بندر اشغالی ایلات در حرکت بود، جنگنده اعزام کرده است.

پیش از این، چندین بار نیروهای یمنی، این شهر را هدف حملات موشکی و پهپادی خود قرار داده بودند. سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، شامگاه چهارشنبه هفته گذشته، از حمله موشکی به بندر ایلات خبر داد و گفت که  یگان موشکی این کشور چندین موشک به سمت اهدافی نظامی در «ام الرشراش» (بندر ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

ارتش یمن در طول جنگ ۴۸ روزه مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، بارها مواضع دشمن اسرائیلی را در فلسطین اشغالی هدف موشکهای بالستیک و پهپادهای انتحاری قرار داد. یمن تأکید دارد که تا نابودی این رژیم، به مبارزه و حملات خود ادامه خواهد داد./فارس