رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با اشاره به اجرای روکش آسفالت در بخشی از پایانه جنوب از ساماندهی تاکسی های این پایانه خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،مهرداد حسینی به اجرای روکش آسفالت پایانه جنوب اشاره کرد و گفت: روکش آسفالت بخشی از پایانه جنوب که شرایط نا مساعدی داشت برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در ادامه با اشاره به ساماندهی تاکسی های ترمینال جنوب گفت: ساماندهی تاکسی های این پایانه در راستای ایجاد نظم بیشتر و امنیت و اطمینان خاطر مسافران و شهروندان انجام شد.
مهرداد حسینی همچنین از واگذاری مکان مناسب به نیروی انتظامی در پایانه جنوب خبر داد و گفت: با توجه به رایزنی ها و هماهنگی های انجام شده مکان مناسبی در اختیار نیروهای غیور انتظامی قرار گرفت تا علاوه بر فراهم شدن شرایط مساعد برای این عزیزان خدمات مناسب تری به مردم و مسافران ارائه شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت آسایش و امنیت شهروندان را اهداف اصلی سازمان عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با استفاده از امکانات موجود بهترین خدمات را به شهروندان و مسافرین ارائه دهیم که امیدواریم در این مسیر با کمک همکاران موفق شویم.