به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس محمد رضا فرنقی زاد گفت: بر مبنای سامانه های نظارت برخط و پایش های میدانی، سامانه ثبت شکایت های مشترکین و گزارش های رسیده نوروز 95 ، ارائه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات با کمترین اختلال انجام شد.وی در خصوص آمار مبادله پیامک های نوروزی از سوی […]

به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرگزاری فارس محمد رضا فرنقی زاد گفت: بر مبنای سامانه های نظارت برخط و پایش های میدانی، سامانه ثبت شکایت های مشترکین و گزارش های رسیده نوروز 95 ، ارائه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات با کمترین اختلال انجام شد.وی در خصوص آمار مبادله پیامک های نوروزی از سوی اپراتورها اظهار کرد: در نوروز 93، 27 میلیارد پیامک رد و بدل شد و در نوروز 94 این رقم به 19 میلیارد پیامک رسید، درحالی که در ایام نوروز امسال، حدود 8 میلیارد پیامک، میان مشترکان مبادله شد. وی به تغییر ذائقه و رویه مصرف مشترکان از وسایل ارتباطی، اشاره کرد و گفت: کاهش آمار پیامک ها به نسبت سال های گذشته، نشان از اقبال بیشتر مشترکان به سمت شبکه های اجتماعی و برخورداری از اینترنت موبایل بوده است به طوری که استفاده از اینترنت تلفن همراه، افزایش 3/5 برابری را نشان می دهد.وی به ارائه خدمات بهینه توسط اپراتورها اشاره کرد و گفت:‌ خوشبختانه کمیته ستاد نوروزی حوزه ICT نیز، در نهایت دقت و مسوولیت، ارائه خدمات با کیفیت به مشترکان را دنبال کرد که در نهایت موجب شد ارائه خدمات بدون وقفه به مشترکان، به خوبی انجام شود و نوروز 95، نوروزی با کمترین اختلال ارتباطی باشد.انتهای پیام/