مدیر آموزش و پرورش خمام با انتشار پیامی مردم را برای شرکت پرشور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرهنگیان فرهیخته، اولیای گرامی و خانواده های محترم شهرستان ولایتمدار خمام
سلام علیکم
برگزاری یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری، نقش بسیار مهمی در تثبیت پایه‌های مردم سالاری و نظام جمهوری اسلامی دارد. ملت سرافراز و بزرگ ایران در حالی به استقبال انتخابات می روند که این انتخابات با توجه به شرایط فعلی کشور از اهمیت و حساسیت فراوانی برخوردار است.

امروز از هر روز گذشته در تاریخ ایران، تقویت قدرت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی اهمیت بیشتری دارد، ملت آگاه و هوشیار ایران اسلامی همواره در همه بزنگاه های مهم تاریخی از امنیت، آرامش و سلامت اجتماعی در سایه همبستگی و پیوند خالصانه با ارزش های الهی و رهبری حکیم و الهی جمهوری اسلامی ایران صیانت کرده است و در سایه نظام برآمده از انقلاب اسلامی و در طول چهار دهه حاکمیت مردم سالاری دینی، همه ارکان نظام را با رای خود تعیین کرده و در هر انتخابات با حضور پرشکوه خود به دوست و دشمن نشان داده که از حرکت در مسیر مقاومت و استقامت بر آرمان‌ها و اهداف خود پایدار است و با نشاط اجتماعی بر استقرار جامعه اسلامی تاکید دارد.

برگزاری انتخابات با رای حداکثری و اداره امور کشور بر اساس رای و نظر مردم از اصلی‌ترین و مهم‌ترین جلوه‌های رابطه مردم با نظام اسلامی است و به همین دلیل است که برگزاری یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری، نقش بسیار مهمی در تثبیت پایه‌های مردم سالاری و نظام جمهوری اسلامی دارد.

اینک در آستانه ی خلق حماسه ای دیگر توسط ملت بزرگ ایران، در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، بر خود لازم می دانم از جامعه بزرگ فرهنگیان با بیش از۱۲۰۰ فرهنگی فرهیخته شاغل و بازنشسته و خانواده های گرانقدربالغ بر ۸۰۰۰ دانش آموز در حال تحصیل شهرستان خمام، دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش روداشته باشم.

فاطمه میرزانژاد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمام