فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش خبر داد و گفت: این افراد در سال جاری اقدام به قدرت نمایی و مزاحمت برای شهروندان کرده بودند.

به گزارش ندای گیلان از لنگرود،سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه اظهار کرد: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی با بیان اینکه به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و در راستای اجرای طرح ۲ روزه برخورد با اراذل و اوباش، شناسایی و کنترل این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: در این طرح ۸ نفر از اراذل و اوباش که با ایجاد رعب و وحشت سبب مزاحمت برای شهروندان و اخلال در نظم عمومی می‌شدند، دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود تصریح کرد: همچنین در این راستا ۲۳ نفر از اراذل و اوباش نیز به پلیس امنیت احضار و از آنها در خصوص عدم ارتکاب هرگونه ناهنجاری اجتماعی تعهد اخذ شد.

این مقام انتظامی در پایان بیان داشت: پلیس به هیچ وجه اجازه قدرت‌نمایی و هنجارشکنی به اراذل و اوباش را نخواهد داد و با قدرت و قاطعیت و بدون هیچ‌گونه مماشاتی با این قانون‌شکنان برخورد می‌کند.