مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: ریزش کوه و تجمع گل و لای که باعث انسداد ۵۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی شهرستان رودبار شده بود پاکسازی شد.

به گزارش ندای گیلان از رودبار، غلامعلی نیک فهم با اشاره به اینکه، بارش سیل آسای باران و وقوع سیلاب در محدوده شهرستان رودبار در شامگاه ۱۸ اسفند ماه حدود ۵۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی شهرستان رودبار درگیر سیلاب و ریزش کوه کرد، گفت: با توجه به ضرورت حادثه، چندین اکیپ راهداری شامل راهداران و ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک بلافاصله با حضور در مقاطع تحت تاثیر سیلاب، نسبت به ریزش برداری، پاکسازی و بازگشایی راه ها اقدام کردند.

وی با بیان اینکه بارش شدید باران و وقوع سیلاب، منجر به ریزش سنگ و تجمع گل و لای در بخش وسیعی از سطح راه های مواصلاتی این شهرستان شد افزود: از اولین ساعات این حادثه برای اجرای عملیات پاکسازی محورها ، ۳۱ راهدار با تعداد ۱۷ دستگاه ماشین آلات( شامل ۱۵ دستگاه متعلق به راهداری و ۲ دستگاه متعلق به بخش خصوصی) در این عملیات حضور داشتند.

شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان گیلان بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان گیلان و محورهای مواصلاتی استان‌های همجوار است.