مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گیلان از برگزاری مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان همزمان با ۱۷ مردادوروز خبرنگار در رشت خبرداد و گفت: ۴۵۰ خبرنگار رسانه های مکتوب و مجازی گیلان تجلیل می شوند.

ندای گیلان:فیروز فاضلی بعدازظهر یکشنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم استانی روز خبرنگار در گیلان با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در این باره، اظهار کرد: امسال در مراسم روز خبرنگار بیش از ۴۵۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی استان تجلیل می‌شوند.

وی به نقش مهم پیشکسوتان حوزه رسانه در انتقال تجربه و علمی سازی این حوزه نیز اشاره کرد و افزود: امسال نیز همانند سال های گذشته از  سه تن از پیشکسوت مطبوعات گیلان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل می آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: در این مراسم از خانواده چهار نفر از روزنامه‌نگاران استان که طی یکسال اخیر فوت شده‌اند و همچنین از سه خبرنگار شهید گیلانی نیز تجلیل می شود.

فاضلی خاطرنشان کرد: استاندار گیلان، نماینده معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۴ نفر از اصحاب رسانه استان به نمایندگی از خبرنگاران استان گیلان در این مراسم سخنرانی می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: همایش استانی روز خبرنگار به همت این اداره‌کل با همکاری استانداری و خانه مطبوعات گیلان از ساعت ٩:٣٠ صبح چهارشنبه ١٧ مرداد ماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت برگزار می‌شود.