سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: ۴۲۲ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان تایید نهایی شدند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،جواد شفیعی ثابت اظهار کرد: دوم اسفند ماه ۱۱ فرماندار مرکز حوزه انتخابیه گیلان آگهی اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده را منتشر می‌کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گفت: با تایید نهایی شورای محترم نگهبان و با احتساب افراد انصرافی و تغییر حوزه انتخابیه تا ساعت ۱۲ ظهر امروز اسامی ۴۲۲ نامزد به تفکیک ۱۱ حوزه انتخابیه برای رقابت جهت کسب ۱۳ کرسی مجلس دوازدهم منتشر می‌شود.

شفیعی ثابت ادامه داد: احتمال تغییر تعداد این اسامی به جهت انصراف یا دلایل قانونی دیگر وجود دارد و فرمانداران ۱۰ اسفند اسامی نهایی را جهت درج در مراکز اخذ رأی تهیه و با اسامی و آدرس شعب منتشر خواهند کرد.

دبیر ستاد انتخابات ۴ توصیه مهم به همه نامزدهای محترم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد و گفت: حتماً نامزدها آدرس سایت و کانال‌های رسمی خود در پیام رسان ها را در سامانه my.gov.ir درج کرده و نمایندگان خود بر سر شعب را در سامانه‌ای که شورای محترم نگهبان پیامک ارسال نموده در مهلت مقرر معرفی کنند.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبان روزانه منابع هزینه‌های انتخاباتی خود را در سامانه شفافیت مالی ثبت کنند، گفت: رؤسای ستاد مرکزی و شهر و روستا را فوراً با آدرس ستاد به فرماندار و بخشداران معرفی کرده و قانون تبلیغات و موارد تخلفات و رعایت آن‌را به هواداران و ستادهای خود یادآوری کنند.