جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گیلان با حضور جمعی از نیکوکاران و خیران در رشت برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، استاندار گیلان درآیین جشن گلریزان با اشاره به فضائل این امر خیر گفت: زندانیان جرائم غیرعمد از آنجایی که عمد در انجام جرم نبوده چشم به راه کمک‌های مردم هستند و توفیق این امر خیر نصیب انسان‌های بزرگ می‌شود که با کمک‌های خداپسندانه خود این افراد را به کانون گرم خانواده‌ها بازمی گردانند.
دکتراسدالله عباسی افزود: خیرانی که از مال خود به دیگران می‌بخشند صاحب اراده قوی هستند و کمک به نیازمندان از خصوصیات بارز ائمه علیهم‌السلام بوده و ما به عنوان یک انسان دین دار باید قدم گذاشتن در مسیر نیکوکاری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و این امر نیکو را در جامعه گسترش دهیم.
رئیس کل دادگستری گیلان هم در این آیین گفت: در سال گذشته ۲۹۵ زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیران در استان آزاد شدند و گیلان از لحاظ تعداد زندانی آزاد شده در کشور جزو برترین‌ها است.
حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی اضافه کرد: امسال ۲۱۹ زندانی جرایم غیرعمد مشمول کمک‌های مردمی هستند که امیدواریم با کمک خیران این اقدام خداپسندانه تحقق یابد.
علیرضا یزدانی رییس ستاد دیه گیلان هم در این مراسم گفت: برگزاری چنین محافلی در کمک نیکوکارانه به زندانیانی که توان مالی ندارند بسیار موثر است و برگزاری جشن گلریزان تا آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ادامه دارد.